PDA

View Full Version : Dark Chocolate Peanut M&Ms



Chubrock
10-05-2007, 01:17 PM
Anybody tried these yet? MY GOD they're soooooo good.

yankeekd25
10-05-2007, 01:21 PM
Anybody tried these yet? MY GOD they're soooooo good.

I was at Walgreens yesterday and saw them on the shelf. I was going to buy them but I remembered I'm on a cut. DAMN! Excuse me while I get back to my broccoli :cry:

Built
10-05-2007, 01:25 PM
Damn you. Damn you to hell.

In other news, I'm baking sweet potato pies tomorrow for our Thanksgiving dinner.

Muahahahahahahahah....

Chubrock
10-05-2007, 01:29 PM
Damn you. Damn you to hell.

In other news, I'm baking sweet potato pies tomorrow for our Thanksgiving dinner.

Muahahahahahahahah....

LOL, I'ma beat your ass.

Built
10-05-2007, 01:38 PM
Owned!

getfit
10-05-2007, 02:05 PM
I had them.Heaven in your mouth yum! :D

AKMass
10-05-2007, 02:12 PM
Dark chocolate tastes like horse farts. :fart:

Cirino83
10-05-2007, 03:04 PM
Dark chocolate tastes like horse farts. :fart:

hmmm...can't say I've ever eaten horse farts to make the comparison :french:


I'm allergic to most nuts but do they have dark chocolate regular ones? :idea:

ADT
10-05-2007, 03:13 PM
Dark Peanut M&M's?

Yes, I 've tired them!

Dark chocolate keeps ADT's blood pressure in a good range!

Best,
ADT

sCaRz*Of*PaiN
10-05-2007, 03:31 PM
Damn you. Damn you to hell.

In other news, I'm baking sweet potato pies tomorrow for our Thanksgiving dinner.

Muahahahahahahahah....Why does Canada have a Thanksgiving?

Bohizzle
10-05-2007, 04:21 PM
cuz we had pilgrims too? :D

ZenMonkey
10-05-2007, 06:17 PM
yea, plain dark choc m&ms...no nuts fool! mmmmm

RhodeHouse
10-05-2007, 08:47 PM
Imagine the outrage if my fat ass posted this?

Are they as good as the peanut M&M's, cuz they are my favorite

Chubrock
10-05-2007, 09:34 PM
Imagine the outrage if my fat ass posted this?

Are they as good as the peanut M&M's, cuz they are my favorite




Rhodes, they are BETTER than the regular. Dark chocolate + peanut M&Ms = sex.

RhodeHouse
10-05-2007, 09:42 PM
Chub, I just got a chubby. I will check those little bastards out tomorrow. It just so happens I'm on an all you can eat diet.

Chubrock
10-05-2007, 09:45 PM
Blue vein throbber huh.

RedSpikeyThing
10-06-2007, 10:10 AM
M&Ms are the ****. I ate a 1 lb bag of peanut M&Ms during a movie a couple of weeks ago. My tummy did not like me :(

MrBulknCut
10-06-2007, 10:34 PM
Man I hate Dark Chocolate, but I wonder how it would taste in a blender with a protein shake.