PDA

View Full Version : some pics



THE BRUTE
07-23-2008, 10:34 PM
thought i would throw up some pics here as a testament to using ALN products which are the best ever!! i'm 310 in these pics..
TB

http://photos-g.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v307/225/108/1126882448/n1126882448_30095654_8526.jpg
http://photos-g.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v208/225/108/1126882448/n1126882448_30091558_2924.jpg
http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v307/225/108/1126882448/n1126882448_30095653_8241.jpg
http://photos-e.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v208/225/108/1126882448/n1126882448_30091556_2356.jpg

Detard
07-23-2008, 11:36 PM
Holy ****in **** dude. Your a monster.

ALN does make some awesome products too.

ThomasG
07-24-2008, 12:00 AM
You are one big mother*****er.

Ben Moore
07-24-2008, 12:27 AM
Curt, you're looking great man!!!

motoko013
07-24-2008, 03:17 AM
you are a beast....BEAST!

azma
07-24-2008, 03:35 AM
holy ****! colossal.

soup84
07-24-2008, 08:53 AM
freaking BEAR dude thats awsome.

weasel
07-24-2008, 08:57 AM
wow your a BEAST.

youngguns
07-24-2008, 09:29 AM
i just **** my pants. your ****ing massive. i can see the hard work you've put into your training, good on you. you would be even more incredible after a cut. 310? thats ****ing nuts! i cant even make it out of 180!

bill
07-24-2008, 10:08 AM
Wow you have put on even more muscle!!

RBB
07-24-2008, 10:53 AM
damn, you carry 310 lbs. very well. how tall are you, bro?

WBBIRL
07-24-2008, 10:55 AM
Exactly what I was wondering RBB, if I had to take a stab I'd say he's 6'3 - 6'5.

If he's not then he probably has the genetics to dominate in bodybuilding with the size/BF% he has now at 310 pounds.

bjohnso
07-24-2008, 11:32 AM
You have named yourself appropriately.

Good work!

Justin Ryan
07-24-2008, 01:25 PM
Holy crap. You're a beast man! Go ALN! and great job on the training. 310 is amazing

RedSpikeyThing
07-24-2008, 03:32 PM
:omg: awesome!

WillNoble
07-24-2008, 04:12 PM
Looking better than ever Curt

cphafner
07-24-2008, 05:03 PM
Good gawd. Huge!

THE BRUTE
07-25-2008, 12:12 AM
wow...thanx for the replies guys...i'm about 6-0 btw...ALN products are the best!
TB

BFGUITAR
07-25-2008, 12:23 AM
Holy **** your freaky! GJ!

getfit
07-25-2008, 03:48 AM
Oh my goodness! you are one large dude.WOW!

ced^_-
07-25-2008, 12:53 PM
WoW! btw what are ALN products..?Where can I find them?

Ben Moore
07-25-2008, 01:12 PM
www.atlargenutrition.com

RedSpikeyThing
07-25-2008, 01:25 PM
WoW! btw what are ALN products..?Where can I find them?

really? You've been here for two years and didn't know this board was sponsored by At Large Nutrition (www.atlargenutrition.com)?

kevowamo
07-25-2008, 01:40 PM
you are jacked my friend. i wonder how hard it would be to push you

THE BRUTE
07-25-2008, 08:10 PM
thanx for the comment bros...it wouldn't take too much to push me cause i push back...lol!
TB

Justin Ryan
07-25-2008, 09:03 PM
thanx for the comment bros...it wouldn't take too much to push me cause i push back...lol!
TB

hahaha. So more or less you'd be throwing us.

Ant
07-26-2008, 11:57 AM
Will you be my friend? Holy friggin crap. Like a damn Bull-Dozer. What weight did you start at before ALN?

powerboy93
07-26-2008, 12:02 PM
oh crap bro ur the freaking hulk!

mike42506
07-26-2008, 12:16 PM
you're a ****ing bear!

THE BRUTE
07-26-2008, 07:13 PM
thanx for the replies bros! it really motivates me to train even harder now...



Will you be my friend? Holy friggin crap. Like a damn Bull-Dozer. What weight did you start at before ALN?

before ALN, i was 330...i'm 315 now...a lot stronger than i was when i was 330
TB

Gabrielle
07-26-2008, 08:16 PM
looking large and in charge.

THE BRUTE
07-27-2008, 01:06 PM
thanx!
TB

chris mason
07-27-2008, 11:38 PM
Looking large Curt!!!!

Guys, Curt will be writing some articles we will be posting. You can also go to our journals forum and check out his training.

Chris

THE BRUTE
07-28-2008, 11:00 PM
thanx chris. i'll be hanging around here more often to help out and learn as well...
TB

L3THAL
07-28-2008, 11:14 PM
Holy Crap. Frickin Monster. Good Job man

Coke
07-29-2008, 05:56 AM
Huge and solid shots TB.