PDA

View Full Version : Fave cheat day meal



Franco
01-21-2001, 09:57 AM
Had my first cheat me in three and a half months last tuesday, and was wondering whats everyone fave cheat food or meal?

Yes Kat we all know how much you love Pizza :D

chris mason
01-21-2001, 10:41 AM
My favorite cheat day meal used to be house chicken at a Chinese restaurant in Paradise Valley AZ. Now, it is either thin crust pizza with peperoni and bacon, or chicken strips with fries and barbeque sauce.

RisingPhoenix
01-21-2001, 01:29 PM
KFC chicken. :)

Joe Black
01-21-2001, 02:16 PM
Peperoni pizza, garlic bread and choclate fudge cake at pizza express :)

Or chicken fagihtas at Chili's..

Chris Rodgers
01-21-2001, 02:57 PM
3 1/2 MONTHS!!!!!!!

You are a freak!


My favorite is probably a tie between Whoppers and Taco Bell.

beercan
01-21-2001, 04:22 PM
#2 with cheese and a chocolate shake at BK...

If you don't know what the #2 is, just go ask for the above..you'll be a happy camper..

Latman...we're gonna have to have a whopper eating contest after we train...

joey54
01-21-2001, 04:37 PM
30 pack of stones, haha

ryuage
01-21-2001, 05:30 PM
pasta! dont forget the dairy queen blizzard! yummmm

Behemouth
01-21-2001, 08:14 PM
i'm only young so i don't worry about diet yet. i pretty much eat whatever i want whenever i want. the only thing i really worry about is getting enough protein in my diet, but i don't worry about how much saturated fat i eat or anything like that.(i won't go and eat like four big greasy burgers and fries in a day though)i am still healty i play b-ball and my b/f% is around 8. :)

Chris Rodgers
01-21-2001, 08:47 PM
DOUBLE-WHOPPER!

Hell yeah beercan, I heard they are good for post-workout. We'll just have to drink our CellTech with them. :)

YatesNightBlade
01-22-2001, 07:15 AM
Pizza ..... then Cheesecake ....... mmmmmm cheesecake.

Franco
01-22-2001, 07:23 AM
Cheers Latman:D

Oh yeah Hulk Pizza Express and Pizza Hut are poo for pizza, come to Italy and you will taste pizza like you have never tasted before, cooked in proper stone ovens :D

gino
01-22-2001, 11:46 AM
My Sunday afternoon special for cheat day - Taco Bell

2 chicken supreme gorditas
1 soft taco
1 chicken burrito

or

Dominos ZESTY deep dish pizza

kat
01-22-2001, 12:27 PM
A big ass bowl of pasta with garlic bread with CHEEEESE is my second favorite...did I mention I love pizza? LOL:D

Sxy SnowWhite
01-22-2001, 05:39 PM
Crunchy potato taco's from olemendi's
I do love spicy pizza with pineapples MMMMMMM
ohhh or my chicken filled crepes in my pear cream sauce..mmmmmmmmm
wish everyday could be cheat days :)

Budiak
02-05-2001, 11:44 PM
A fat plate of Abba Zabbas.

IBLiftin
02-06-2001, 03:46 AM
Mine varies, I binge once a week.

Last week it was a plate of fried oysters and calamari for and appitizer. 18oz porterhouse, 1.5lbs of king crab legs, 1 baked potatoe with 2 sides of veggies, a few buttered rolls and oh yeah, 3 coors lights!

Week b4 I went to a all you can eat seafood place, god only knows how much was in my belly an hour later, lol.

I eat like this once a week, and I am in full blown cutting mode right now also. 400-500g protien, very little carbs and fat, 30-45min cardio ED! I've dropped some serious wieght but not size or thickness. It's been so damn long since I've cut I've almost forgot how to. It's funny I thought I would feel smaller but I've dropped roughy 20 lbs in the last 4 weeks and actually look bigger, go figger. I'm only doing this because my damn coach wants to see some pics at the end of the month, I though he should at least see a few ab muscles, lol.

Sorry for the rant, I usually don't get like this but had to get this cutting crap off my chest, lol. thanks.

The_Chicken_Daddy
02-06-2001, 09:39 AM
Fish fingers in 'matress' thick bread with loads o'ketchup!!!...oh and of course...http://www.broonale.co.uk/images/bottlebroon.jpg
:D:D:D:D:D:D:D:D

El Kelio
02-06-2001, 01:48 PM
Double Whooper !!!!! (2) or Exxtreme when it's available.
Mmmmmmmmmmmm!



------------------------
Someday...
Keep pumping !

Frankster
02-06-2001, 02:26 PM
mmmm, whopper

David
02-07-2001, 06:52 PM
Fave cheat meal, huh, I would have to say nacho cheese chips.

Pup
02-08-2001, 01:09 PM
I won't be cheating for another 3 weeks, but once i do I'll be scarfing down on some pizza, especially pizza hut. I might have some chinese food too, gotta love the crab meat rangoons. Might top it off with some apple pie. Man, i'm making myself hungry :cool:

Alex.V
02-18-2001, 02:44 PM
MEAT! One of those HUGE steaks from Ruth's Chris Steakhouse, covered in butter.

Or, Osso Buco. Ever had it? Veal shank, usually. Slow roasted for 10 hours, served on the bone. You can practically eat it with a spoon.

Twiztid
02-18-2001, 05:35 PM
I DEMAND THIS POST BE TAKEN DOWN UNTIL NEXT SATURDAY, WHEN IT IS MY CHEAT DAY!

haha.. damn.. making me hungry.. wanna cheat.. but can't and won't!

Meal #6.. coming up in an hour. Can't wait. Will close my eyes, and think it's Pizza, and Chinese and Fudge Cake and, and, and....

damn

:p

Twiztid

mesmall
02-18-2001, 08:14 PM
Easy....beer and chicken wings!