PDA

View Full Version : Me ...... don't vomit



Wolverine
03-20-2003, 05:20 PM
here's some pics, i apologize for the lighting but computer not in best for optimal lighting right now..... not the biggest, not in the best shape (trying to bulk)..... oh and i'm not liable for any eye injuries (blindness etc.) occuring from the viewing of these pics LOL

Wolverine
03-20-2003, 05:21 PM
leg..............

Wolverine
03-20-2003, 05:28 PM
back.... sorry but hard to get good shot of it.......

Wolverine
03-20-2003, 05:29 PM
one last pic......

kook
03-20-2003, 06:58 PM
damn you lookin good, especially since you posted pics durin your worst lookin times(bulking), back looks large, quads look great, you just need bigger shoulders to tie the whole upper body together, and then when cut you off some fat you'll look prime

Lizzie
03-20-2003, 07:07 PM
The pics are lookin good. I agree with kook....the quads are good and back is lookin great. Chest is nice but needs a little work. Cant believe you're putting the shots down. Lookin good even if you're bulkin.

Wolverine
03-20-2003, 07:35 PM
thanks kook and lizzie. i appreciate the comments and suggestions.

as far as putting the pics down, well i feel kinda blubbery these days LOL

AstronautJones
03-20-2003, 07:35 PM
Looking big man! Great work thus far. U of M rules. I used to live in Michigan.

Ironman8
03-20-2003, 07:42 PM
Looking awesome man. Your arms look the best IMO.

NateDogg
03-20-2003, 07:51 PM
You big.

Wolverine
03-20-2003, 07:59 PM
thanks guys!


Hail to the Victors Astronaut! Best 5 years of my life LOL

Mik
03-20-2003, 08:53 PM
Lookin' large man. Keep up the good work.

Workhorse
03-20-2003, 08:53 PM
Lookin' great man... legs look thick... but thanks to you I'm blind now... ;) j/k Keep up the great work!!!

steveo
03-20-2003, 08:57 PM
You are one thick looking bastard. Legs look big. Awesome work.

Big Show
03-20-2003, 10:07 PM
Fat is not a word I'd use to describe you.

You simply look thick and powerful.I like your look actually,you look like you take hitting the gym serious enough to see results,but not so serious that it takes all the fun out of it

Wolverine
03-20-2003, 10:24 PM
thanks again everyone.

Big Show, you're right I take it serious and truly enjoy lifting. I hope it never loses it's fun.........

Big Show
03-20-2003, 10:33 PM
Originally posted by Wolverine

Big Show, you're right I take it serious and truly enjoy lifting. I hope it never loses it's fun.........

I know from personal experience that a year or 2 ago I took it extremely seriously.I'd keep an exact log of everything I ate,how much I lifted and so forth.But that really started to take the fun out of it.

But now that I loosened up a little,I'm still seeing results and I'm actually enjoying it again.

What I'm trying to say is Yes you need to take it seriously to see results But don't take it so seriously that it becomes work & a chore:)

Wolverine
03-20-2003, 10:44 PM
I understand what you're saying Big Show.

Personally I enjoy the challenge of trying to improve and that drives me and keeps it fun. I don't let it push to me to the point though where I freak out if progress slows for awhile.

The journals for food and workouts aren't my thing so I guess that's a good thing LOL..... If this starts feeling like work that would really suck! I already have one job that doesn't pay squat, don't need one that pays nothing LMAO........

MrWebb78
03-20-2003, 10:56 PM
what are your stats wolv? how much do you weigh?

Wolverine
03-20-2003, 11:00 PM
i'm weighing in at 242 as of yesterday, 6'0" tall............

AstronautJones
03-21-2003, 03:12 AM
Originally posted by Wolverine
Hail to the Victors Astronaut! Best 5 years of my life LOL

:cool:

Black_Curtain
03-21-2003, 06:11 AM
Don't be too harsh on yourself! I'd give about everything to have even some of that size! Your quads are bigger than some guys' backs!

Tryska
03-21-2003, 07:16 AM
damn you're a biggun....

nice pics.


nice calves too. :)

Isaac Wilkins
03-21-2003, 07:38 AM
Not to knock your handle, but I'm really surprised that "Wolverine" wasn't taken long before this.

Either way, looking big, man!

ElPietro
03-21-2003, 07:42 AM
I'm feeling small now. :( Good job man. :thumbup:

chris mason
03-21-2003, 09:31 AM
Why would we vomit? You look huge!

Wolverine
03-21-2003, 01:59 PM
Originally posted by Borris
Not to knock your handle, but I'm really surprised that "Wolverine" wasn't taken long before this.

Either way, looking big, man!

i was surprised the handle was still available too!

Wolverine
03-21-2003, 02:01 PM
i just wanted to say THANKS to EVERYBODY!!!!!!!

Savannah
03-21-2003, 06:38 PM
I think I've already told you how impressive your size is!
And see!!!!??? You had NOTHING to worry about posting pics!

The back shot was new to me and :thumbup: looking good!

ElPietro
03-21-2003, 06:52 PM
Originally posted by Savannah
I think I've already told you how impressive your size is!


LOL! Dude, you should quote Anna and put that in your signature for all time. :p

Wolverine
03-21-2003, 07:04 PM
Originally posted by ElPietro


LOL! Dude, you should quote Anna and put that in your signature for all time. :p


LOL

Wolverine
03-21-2003, 07:05 PM
Thanks Anna! I still think the supplement guy pic was the best though LMAO...........

Reinier
03-22-2003, 02:10 AM
You look good.

for constructive criticism, lose the turned around hat :D

Savannah
03-22-2003, 10:42 AM
Originally posted by Wolverine
Thanks Anna! I still think the supplement guy pic was the best though LMAO...........

I double dawg dare ya to post that pic :p

Celestial
03-22-2003, 11:26 AM
MASSIVE:thumbup:

Wolverine
03-22-2003, 11:28 AM
Originally posted by Reinier
You look good.

for constructive criticism, lose the turned around hat :D

thanks, and you know what, that was a rare thing for me to have it backwards LOL duly noted however.........

Wolverine
03-22-2003, 11:29 AM
Originally posted by Savannah


I double dawg dare ya to post that pic :p

LMAO i doubt that will be happening.........

Wolverine
03-22-2003, 11:29 AM
thanks celestial.......... :)

Behemoth
03-22-2003, 12:08 PM
Your quads look friggen great, backs very wide also. good work

Wolverine
03-22-2003, 10:19 PM
thanks behemoth........