PDA

View Full Version : Squatting Accident



Ritzol
05-11-2003, 05:30 PM
Did any of you hear about, see that picture of the guy who's intestines came out of his ass while squatting?

Well ya......or so rumor has it.

PowerManDL
05-11-2003, 05:34 PM
"Anal Accident: The Gyno Rhino Story"

Isaac Wilkins
05-11-2003, 05:35 PM
Originally posted by PowerManDL
"Anal Accident: The Gyno Rhino Story"

LOL



Yeah, I have the pic. It looks to be a fake to me.

Ritzol
05-11-2003, 05:36 PM
ok send me the pic please?

Ironman8
05-11-2003, 06:05 PM
:eek: Oh man, I have to see this.

heathj
05-11-2003, 06:12 PM
Yes,it's been posted before. It's on rotten.com also...

http://poetry.rotten.com/weightlifter/

GIS
05-11-2003, 06:12 PM
www.rotten.com

Check out 'weightlifter' on the front page. I'm not sure if it's the same one you're talking about... but this pic will make you take a second thought about lifting for a max... and not using a belt.

VERY GRAPHIC! Visitors beware.

heathj
05-11-2003, 06:14 PM
;)

Isaac Wilkins
05-11-2003, 06:17 PM
Yep, that's the one.

kimpy225
05-11-2003, 06:26 PM
OH my gfj gfgo!!!

powerhalf
05-11-2003, 06:27 PM
That's even possible? Jesus...

Xg74
05-11-2003, 06:34 PM
If that actually did happen, you would be dead very quickly. HCL would eat up your internal organs as your stomach was ripped in half. You would not recover from such a happening very well if you did manage to survive. Why would anyone want a picture of it anyhow? It does look fake.

mikey4402
05-11-2003, 06:37 PM
i hate to look at anything from rotten.com ..........but i have heard of it, i think one of my buddies has a video of it , but i havent seen it........................i guess im a p****

galileo
05-11-2003, 06:47 PM
Gay porn gets you nowhere in life.

GIS
05-11-2003, 06:47 PM
Originally posted by mikey4402
i hate to look at anything from rotten.com ..........but i have heard of it, i think one of my buddies has a video of it , but i havent seen it........................i guess im a p****

That's why I didn't put a direct link to the picture and just posted the Rotten.com's homepage.

As for that happening, it can certainly happen and does. As for that picture I don't know how legit it is, but Rotten tries to keep all of it's material legit so they must have looked into it. Not all hernias are small protrusions of the intestines within the abdominal cavity.

Regardless, it's disgusting.

Delphi
05-11-2003, 06:51 PM
That's supposedly a rectal prolapse. Usually not a fatal condition. Usually happens with a debilitated elderly woman whose pelvic floor has been weakened by childbirth. Doctored photo, BTW.

galileo
05-11-2003, 06:56 PM
Warning: Don't go to the following website unless you want to.

I'm sure you've seen the website http://www.goatse.cx, is that doctored...er um doctor?

GIS
05-11-2003, 07:13 PM
Originally posted by galileo
Warning: Don't go to the following website unless you want to.

I'm sure you've seen the website http://www.goatse.cx, is that doctored...er um doctor?

:(


That is just wrong and I'm sorry I clicked on it.

galileo
05-11-2003, 07:14 PM
Sorry man, I made fair warning.

mikey4402
05-11-2003, 07:15 PM
can you tell me what it is, cuz i dont want to click it:(

GhettoSmurf
05-11-2003, 07:48 PM
lol

kook
05-11-2003, 07:49 PM
Originally posted by galileo
Warning: Don't go to the following website unless you want to.

I'm sure you've seen the website http://www.goatse.cx, is that doctored...er um doctor?

u reckon he's a one of them homosexuals that like mice??

Saint Patrick
05-11-2003, 07:52 PM
This thread is totally disgusting and all you guys are sick phucks.

That goes for you as well Ritzy.

PowerManDL
05-11-2003, 08:04 PM
Originally posted by Saint Patrick
I've just added that link to my favorites!!!!!!!1

Ironman8
05-11-2003, 08:47 PM
LOL@ DL!

entrrt
05-11-2003, 08:52 PM
:omg:

ectx
05-11-2003, 10:02 PM
The event is not fatal and actually a bit more common than you think. We were shown this in our parasitology class. It's called a rectal prolapse. I don't know too much about it occuring while lifting, but I know it sometimes occurs with certain parasitic infections. Certain worms in your intestine will cause you to feel a strong urge to defecate. The constant "trying" and pushing can cause your rectum to prolapse. I walked out of class to go get a drink of water before this slide was presented and walked back into a similar image, only it was projected on a 12 foot screen. Not something you want to be greeted with in lecture.

Scooby-Doo
05-11-2003, 10:24 PM
someone showed this to me at the gym and we were trying to figure out if it was real or not... right before i went to go do my squats... heh...

fuzz
05-12-2003, 01:16 PM
The pic is not real. Its a fake done by a lifter who knows photshop and has a sick sense of humor.