PDA

View Full Version : First time posting pics. Peep me out y0!



PedestrianX
01-07-2004, 06:37 PM
Just some quick pictures. Ive got more but i have to resize them. Any comments positive or negative just anything :] Im a newb so anything is welcome. Ahh yea, Im 6 foot and aroudn 170-175.

PedestrianX
01-07-2004, 06:41 PM
blah.

Behemoth
01-07-2004, 08:10 PM
You're lean and have good definition and a nipple ring; I say eat. Eat lots.

ItalianGalleon
01-07-2004, 08:27 PM
Do you know that there's a huge glaring light that makes it hard to see things? If that's what you're using to blot out your face, you might want to consider a black box or something. Also, nice back and biceps- good definition there. Eat more, too; you could still fill out.

PedestrianX
01-07-2004, 09:45 PM
Haha, yea I know about the big light. No I am not using it to blot out my face it is just the flash from the camera in the mirror. I will try and take some better ones tomorow without the flash. That picture of my back was damn hard to take hehe. More info im 19 years. Just starting lifting 3 months ago when i quit smoking so i gained almost an instant 15 pounds hehe. More info you can check out my jjournal. And i will try and remember to take some better pictures tomorow. I will up the quality on my digicam those pics it was on the worst possible. Thanks for the comments. Also ill get soem pictures of my legs. Any areas look like they are lagging or need more attention?

Tryska
01-08-2004, 07:36 AM
nice nip.


can't say much about anything else, cuz i can't really say anything, but your back and arms look pretty good,a nd you seem fairly lean.
so there. you've been peeped.

drew
01-08-2004, 08:12 AM
Work your legs. Then post pics.

PedestrianX
01-08-2004, 10:04 AM
Better pics, including legs later today!! :]

PizDoff
01-08-2004, 06:37 PM
Omg You Are So Fat!!! And So Skinny!!!

:d

PedestrianX
01-08-2004, 08:02 PM
Omg You Are So Fat!!! And So Skinny!!!

:d

:scratch:

Anyways.. I got soem more.. better pics. But i need someone that can host them or put them up somewhere for me. Please PM me if you can help me out, thanks.

PedestrianX
01-09-2004, 05:49 PM
http://www.photohost.org/gallery/data/500/3308me_0029.JPG
http://www.photohost.org/gallery/data/500/3308me_0030.JPG
http://www.photohost.org/gallery/data/500/3308me_0031.JPG

PedestrianX
01-09-2004, 06:09 PM
http://www.photohost.org/gallery/data/500/3308lll.jpg

PizDoff
01-09-2004, 10:48 PM
my legs > yours biatch!!!


btw you can attach files to your post

PedestrianX
01-10-2004, 01:25 AM
They were too large to attach.

PedestrianX
01-16-2004, 07:05 PM
Work your legs. Then post pics.

DONE!

PizDoff
01-16-2004, 11:19 PM
I'll show you too large.

JuniorMint6669
01-17-2004, 10:37 PM
You are insanely lean, that is why pizdoff looks so tiny compared to you.

Looking good, btw.

PedestrianX
01-18-2004, 01:29 AM
Thanks.
Insanely Lean = low BF% ??
Anyone give me a rough esitmate. I have never had my BF tested so i dont really have any idea.

Saint Patrick
01-18-2004, 01:40 AM
I'd guess 10-12%

Bam Bam
01-18-2004, 04:31 PM
yeah pizz looks like a holocaust victem compared to you

PedestrianX
01-18-2004, 04:51 PM
ROFL, I agree but how can we both be the same height and me only have 7 pounds more on me then him?

PizDoff
01-18-2004, 05:39 PM
Must be my thick skull!!!

:omg:

And iron chin!





:D

PedestrianX
02-14-2004, 05:03 PM
You just got a fat head.

dxiw
02-14-2004, 09:01 PM
looks good