PDA

View Full Version : Some new pics



ILL_Mitch
12-03-2004, 04:25 PM
Hey everyone, some new pics, please feel free to critique. I'm 140 lbs, been lifting light weights for a year and a bit, and want to get a little bigger (especially chest and bulkier arms and legs, calves in particular).

Thanks!

briancurran01
12-03-2004, 05:33 PM
damn man you are lean as hell.

i would give anything to be as lean as you and be able to bulk bulk bulk

Senator
12-03-2004, 05:45 PM
Good pics. Being lean gives you a good base from which to start. Just keep hitting it hard in the gym and keep your bulking clean.

ILL_Mitch
12-03-2004, 10:17 PM
thanks for the positive feedback guys :)
I think I'll start bulking now but not too much, maybe up to 150 or a little less, then cut down in a couple months, then bulk again, and then cut in time for summer to look good for the ladies ;)

And out of curiosity, I don't know my my bf%, so any speculations would be much appreciated, thanks

Gabrielle
12-04-2004, 01:42 AM
bf..I would say 12% give or take a few

ILL_Mitch
12-04-2004, 12:50 PM
hmm, I thought it'd be less than that...

Pringlewheels
12-04-2004, 01:57 PM
You would usually have more vascularity if less, thou you are still lean as a bean. And yeah i only said that cos it rhymed

ILL_Mitch
12-04-2004, 02:16 PM
ooook thanks

so does anyone know any tips on how to cut body fat, like I wanna be somewhere around like 5% (cuz I kickbox and it's not good to have unwanted and unneeded weight).

Would just like running everyday or every couple days be good? Or do I have to do something else?

VasDeferens
12-04-2004, 02:28 PM
I would say bulk up to 142 then cut down to 141.
then bulk up to 143 and cut down to 142........

to shock your body and introduce 'hypertrophy' you might wanna try bulking up to 1 extra pound instead of 2 and then cutting 1/2 pound of fat.

good luck.

Jasonl
12-04-2004, 02:32 PM
I would say bulk up to 142 then cut down to 141.
then bulk up to 143 and cut down to 142........

to shock your body and introduce 'hypertrophy' you might wanna try bulking up to 1 extra pound instead of 2 and then cutting 1/2 pound of fat.

good luck.
How about he just bulks to 350? :)

ryuage
12-04-2004, 02:43 PM
and then cut down to 249?

ryuage
12-04-2004, 02:43 PM
oh and you want to get a "little" bigger?

getfit
12-04-2004, 02:46 PM
no no bulk to 450 then cut to 359:)

Rastaman
12-04-2004, 03:58 PM
I would say bulk up to 142 then cut down to 141.
then bulk up to 143 and cut down to 142........

to shock your body and introduce 'hypertrophy' you might wanna try bulking up to 1 extra pound instead of 2 and then cutting 1/2 pound of fat.

good luck.


ROFL!

How old are you Mitch? 14? The best thing you can do is bulk while you're still young and are still growing. If you cut down to 5% now, you would look like a starving child.

Canadian Crippler
12-04-2004, 04:18 PM
Yea, if you cut to 5% you'll be like 120lbs dude.

ILL_Mitch
12-04-2004, 04:52 PM
ok u all suck and I hate you lol

specially crippler

oh and here's a new pic

Canadian Crippler
12-04-2004, 04:56 PM
"Yo man **** how'd you improve your bench so much teach me how!"
"ok u all suck and I hate you lol"

A little contradictory aren't we?

Final words of advice: Stop posting 293201239 pics, eat and lift

ILL_Mitch
12-04-2004, 05:06 PM
Ok, listen here, Crippler, Mr. 'Showstopper', you think you're so good, just because you beat Y2J Chris Jericho for the Undisputed World Intercontinental Light-Heavy Weight Champion? You are nothing compared to me, Captain Charisdads!! *Slaps chest*
You only beat him because your good buddy Steven Richards helped you out when the ref wasn't looking. You only beat him because you have a sexy chest and can bench more than most. You only beat him because you are a good for nothing kayfabe-breaking skeezball, sucka.

Final words = EAT MY MONKEY NUTS

YOU FEEL ME DAWG!?

Canadian Crippler
12-04-2004, 07:21 PM
----

Nito
12-04-2004, 08:00 PM
OH LOL WRESTLING PROMOS! Those are so cool guys!

Zoomer
12-10-2004, 08:19 AM
Final words = EAT MY MONKEY NUTS
YOU FEEL ME DAWG!?

erm i think monkey nuts is a condition you should see you doctor about :D.

or is this just a custom keychain you got.

TTT
12-11-2004, 03:15 PM
God damn you are one funny ba##ard Ill Mitch. I especially like the poses :)

ILL_Mitch
12-14-2004, 05:13 PM
Some before and after pics

Jasonl
12-14-2004, 05:19 PM
I see a definite improvement.

ILL_Mitch
12-14-2004, 05:29 PM
thanks man

AdmiralDan
12-14-2004, 05:30 PM
i see improvement, but i say eat everything you can get your hands on. the more you eat at your age, the more you will gain

Digitised
12-17-2004, 03:51 PM
i see the comb revolution hasnt hit your hometown yet..


nice poses tho, definately bulk up.

fen2zla
12-17-2004, 11:21 PM
I honestly cant see much improvement in the pics, but that might be because of the exposure and contrast of the before pics. Just eat quality food and put on a bit more mass, dont try and get down to 5% bodyfat at the size you are now.

And if you got a haircut maybe you could go down a weight division? ;)

AntonToo
12-18-2004, 12:30 AM
Quit going to gym, save money and buy good camera :)

Shark
12-18-2004, 01:46 AM
Dude, do you honestly take these pictures at your gym? If i saw this going on at my gym I would hit you... er, Lay the smack down on your candy ass! =) LOL

Other than that, seems like you're making a bit of progress. I think you need to eat son.

steadygaining1
12-18-2004, 06:05 AM
I will say you look more tan. SG1

Canadian Crippler
12-21-2004, 06:04 PM
Better lighting mainly, but yes you look a bit improved. First poses are rdiculous, lol.

Canadian Crippler
04-04-2005, 02:46 PM
Had to bump this up. Poses still make me crack up haha.

Canadian Crippler
04-04-2005, 04:06 PM
lmfao...... I swear I'm gonna die of laughter. I'm legit balling my eyes out, ahahahah you're the best! Your hair and facial expression is the besT!

ILL_Mitch
04-05-2005, 02:58 PM
wow lol shut up man it's a joke aha

But yea those pics are pretty hot ;)

galileo
04-05-2005, 05:56 PM
I see a real improvement in the lighting and camera work. Props to the photographer!

ILL_Mitch
04-17-2005, 05:52 PM
who's bigger?

KiwiBuilder
04-17-2005, 06:34 PM
who's bigger?

Which one is you man?

ILL_Mitch
04-17-2005, 08:35 PM
the one who's not Arnold Shwarzenegger

Vitalize
04-18-2005, 07:56 AM
Hahahahaha Ahh man this is gold.
ILL_Mitch you ever thought of going pro? :windup:

briancurran01
04-18-2005, 09:12 AM
another pointless post *sigh*

Nito
04-18-2005, 12:25 PM
another pointless post *sigh*

Then why post at all if you going to make pointless posts. The post doesn't say "Briancurran01 come post here!"

And if your referring to Ill mitch's post you better reconsider. Why don't you look around the journal section, you got tons of useless posts!

And to ILL mitch, I think you got an inch on arnold in that pose ;)

KiwiBuilder
04-18-2005, 03:22 PM
Then why post at all if you going to make pointless posts. The post doesn't say "Briancurran01 come post here!"

And if your referring to Ill mitch's post you better reconsider. Why don't you look around the journal section, you got tons of useless posts!

And to ILL mitch, I think you got an inch on arnold in that pose ;)

Yeah, I'm still none-the-wiser ;)

ILL_Mitch
04-19-2005, 08:03 PM
lol yea playa Arnie has nothin on me

I actually beat him at Mr. Olympia, it's just that they were racist against... um... people with long hair so they didn't award me first prize. True story.

KiwiBuilder
04-19-2005, 08:24 PM
lol yea playa Arnie has nothin on me

I actually beat him at Mr. Olympia, it's just that they were racist against... um... people with long hair so they didn't award me first prize. True story.

I don't doubt you. Have you ever seen ANY Mr O with long hair? Bad hair yes, long hair no...

Canadian Crippler
04-20-2005, 01:00 AM
The less hair you have the bigger you look. I soaked my mini-fro down the other day in the shower and came out to get the bar of soap, and I looked twice as big.

Sidior
04-20-2005, 01:34 AM
man is your name Ill Mitch off that random site on the net, the russian guy...that like wants to rap and boards and punches his boxin bag lmao

Canadian Crippler
04-20-2005, 02:32 AM
Same person actually.

Den Fisher
04-24-2005, 09:09 PM
The less hair you have the bigger you look. I soaked my mini-fro down the other day in the shower and came out to get the bar of soap, and I looked twice as big.

XD XD XD

Gutz981
04-24-2005, 09:19 PM
Man your skinney...how old are you? I'm loving the last pose on the first post tho...its really ****ing funny...

Canadian Crippler
04-27-2005, 12:13 AM
Eyyyyoooooooooooooooooooooooo.

Canadian Crippler
04-28-2005, 01:16 AM
LMFAO. Hey fellas, I found a pic Ill_Mitch sent me a few months ago

crazedwombat
04-29-2005, 07:23 AM
hahaha. wait, isnt this the same mitch that just told us that 145 was good and didnt need to get bigger? you're just a weee wittle thang...reminds me of a prison b*tch...join me in my cell will ya, I'm gonna lay out the rose pedals and candles for you.

yea...seeing the pics... EAAAAT

twm
04-29-2005, 08:38 AM
Canadian, that is some real talent, haha. Did you goto school for that?

Canadian Crippler
04-29-2005, 12:33 PM
Mitch's sister made it actually.

chris6969
04-29-2005, 12:45 PM
Definitely, ILL.... whats wrong with you? malnutrition?

ILL_Mitch
05-02-2005, 06:26 PM
yea....

:( :'(

Don't hate me because I don't have access to sufficient foods... :(

Canadian Crippler
05-02-2005, 11:28 PM
Says the man who lives on the same street as Prince :rolleyes:

Canadian Crippler
05-05-2005, 03:19 PM
Ill_Mitch's first ever wrestling match guys!

Canadian Crippler
05-05-2005, 03:22 PM
More of his first match against The Duke of Arthurzard !

leanmuscle
05-05-2005, 03:28 PM
keep doing what your doing, you're young bulk it up for now, worry about getting ripped later, your metabolism is going to take care of most of your cutting. The more muscle you build the more your metabolism is going to work to burn body fat. Keep up the good work.

Zearoth
05-05-2005, 05:53 PM
Lawlz.

Canadian Crippler
05-10-2005, 03:48 PM
Good match eh?

ILL_Mitch
05-10-2005, 04:18 PM
New Pics!

ILL_Mitch
05-10-2005, 04:19 PM
yoo

what would u say my bf% is?

Canadian Crippler
05-10-2005, 04:44 PM
What can I say man, you inspired me!

(ps ignore the smallness... I'm not flexing :cool: )

Zearoth
05-10-2005, 05:52 PM
L
A
W
L
Z
!!!

Wow nice hair man.

Lookin big there Ill Mitch. I see definite improvements overall.

ILL_Mitch
05-13-2005, 11:12 PM
Bump

CHUN IS DA BEST DEALS!

BIG DEALS!

BIG DEAL GOODS!

But really, **** Crip man ur ****in huuuuge! MAN UR NOT EVEN FLEXING MAN!

latinomasfino
05-14-2005, 12:09 AM
not bad bro good abs now build up more mass LOL how old are u ? u are probably like 8% or 9

Canadian Crippler
05-15-2005, 10:14 PM
THE BEST DEALS!!!! FROM RAYMOND!

She's damn hot eh?

Shao-LiN
05-15-2005, 11:21 PM
ooook thanks

so does anyone know any tips on how to cut body fat, like I wanna be somewhere around like 5% (cuz I kickbox and it's not good to have unwanted and unneeded weight).

Would just like running everyday or every couple days be good? Or do I have to do something else?

Maintaining 5% bodyfat isn't very healthy for most people.

ILL_Mitch
05-16-2005, 02:57 PM
I'm 37 years old, Latinomasfino

Canadian Crippler
05-17-2005, 06:48 PM
****! God damnit....

Bad new's Scese...

****IN HELL! Jesus...... OH COME ON!

I lost it...

GOD ****ING **** ****ER DAMNIT! JESUS H. CHRIST!

THE COMPUTER! NEEEEEEEEEE!

ILL_Mitch
05-17-2005, 06:55 PM
*At the exact same time as Crip

THE COMPUTER! NEEEEEEEEEEEE!


HOHOHOOHOHOHOHOHOHOH!!!

DBZ 3 Eps high quality for 1.99 per ep, 2.99 per movie!!! By from me, not caps

Canadian Crippler
05-17-2005, 06:57 PM
Let's rent an apartment during the summer and watch all 291 episodes of DBZ in a row! LOLZ!!!!!!!!!

ILL_Mitch
05-17-2005, 06:57 PM
Sweet!

ILL_Mitch
05-17-2005, 06:58 PM
sweet!

Zearoth
05-17-2005, 09:02 PM
Sour.

Canadian Crippler
05-18-2005, 05:58 PM
I think Ill_Mitch has some excess fat storage in his knees.

ILL_Mitch
05-18-2005, 09:26 PM
how did you know!?

(It's where I store all my fat!)

:(

Canadian Crippler
05-20-2005, 01:21 AM
You're such a tank bro.

Canadian Crippler
05-22-2005, 10:09 PM
Guys ILL_Mitch got laid for the first time tonight. It seems his hard work and increasingly growing muscles have helped him out.

Mitch = Me
Playade = ILL_Mitch

.:' M i t c H ':. | .:'How am I exuding homosexuality in the current applicable situation?':. | says:
yo how was the party?

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
Oh man dude, you're not gonna believe it!!

.:' M i t c H ':. | .:'How am I exuding homosexuality in the current applicable situation?':. | says:
you had sex with dave's mom?

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
better!!

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
you know jen green?

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
from usds...

.:' M i t c H ':. | .:'How am I exuding homosexuality in the current applicable situation?':. | says:
yea how can I forget, lol.

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
yeah man we..... got it on!

.:' M i t c H ':. | .:'How am I exuding homosexuality in the current applicable situation?':. | says:
you ****ed her???

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
Yep we were playing cards in amandas room and she asked if i worked out and then things advanced fairly quickly from there bro

.:' M i t c H ':. | .:'How am I exuding homosexuality in the current applicable situation?':. | says:
good job + im posting this on wbb hahah

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
omg you ****er ill kill you

ILL_Mitch
05-22-2005, 10:11 PM
Guys ILL_Mitch got laid for the first time tonight. It seems his hard work and increasingly growing muscles have helped him out.

Mitch = Me
Playade = ILL_Mitch

.:' M i t c H ':. | .:'How am I exuding homosexuality in the current applicable situation?':. | says:
yo how was the party?

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
Oh man dude, you're not gonna believe it!!

.:' M i t c H ':. | .:'How am I exuding homosexuality in the current applicable situation?':. | says:
you had sex with dave's mom?

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
better!!

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
you know jen green?

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
from usds...

.:' M i t c H ':. | .:'How am I exuding homosexuality in the current applicable situation?':. | says:
yea how can I forget, lol.

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
yeah man we..... got it on!

.:' M i t c H ':. | .:'How am I exuding homosexuality in the current applicable situation?':. | says:
you ****ed her???

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
Yep we were playing cards in amandas room and she asked if i worked out and then things advanced fairly quickly from there bro

.:' M i t c H ':. | .:'How am I exuding homosexuality in the current applicable situation?':. | says:
good job + im posting this on wbb hahah

Playade - "You were supposed to be the one to destroy Sith, not join them!" - "I wanta a piano!" says:
omg you ****er ill kill you


Wow. It's true, I won't lie.

JTyrell710
05-22-2005, 10:42 PM
Oh my God. This is the teenager-hijacked thread from hell.

Canadian Crippler
05-23-2005, 12:45 AM
Oh my God. You are as well 16 years old.

Organichu
05-23-2005, 01:59 PM
At least he doesn't act like it.. :D

:)

ILL_Mitch
05-23-2005, 10:48 PM
Man, being a teenager RULES

Free food, free clothes, free room, a lot of time to lift, eat, and sleep, etc.

playa

Canadian Crippler
05-23-2005, 10:56 PM
Yo Mitch let's go rent an apartment and watch all 291 episodes of DBZ, followed by a quick jerk-off session with pictures of Bulma splattered all over the screen.

ILL_Mitch
05-23-2005, 10:57 PM
sounds like a plan

Canadian Crippler
05-23-2005, 11:11 PM
Arthur: At Wrestlemania 23.... you'll, you'll wish you never crossed me. BEER ME, BEER ME.
**random laughs from marks in background**
Arthur: **** YOU, **** YOU
**Duke of Arthurzard chugs 2 rootbeers**
**more random laughs from marks in background**
ILL_Mitch: You got it on my camera you son of a bitch!
**some random mark attacks Arthur with a shot to the gut**

ILL_Mitch
05-23-2005, 11:16 PM
Let's go to work in my cubicle from 9-5, go watch friends by myself, while eating potato chips, and then recite lines from friends the next day.

or

let's go lift weights, watch wrestling, jerk it to wrestling chicks, eat, and repeat.

which sounds better?

Canadian Crippler
05-23-2005, 11:33 PM
The latter.

ILL_Mitch
05-30-2005, 11:11 PM
yea I agree

Canadian Crippler
05-30-2005, 11:11 PM
II've macked every attractive female you have ever spoken too. I'm a player.

ILL_Mitch
05-30-2005, 11:13 PM
I know u r but what am I

Canadian Crippler
05-30-2005, 11:20 PM
Now listen here, greenscene! I'm personally sick and tired of your antics and the way you conduct yourself outside of this arena. Guys like Hacksaw Jim Duggan and Mr. Wrestling broken their bones and sacrificed their blood for protection of the very business we know and love today. You think you can come here and disrespect all that pro wrestling stands for, you kayfabe-breaking sceezball sucka? It took me 18 years to win my first heavyweight title, and there's no way in hell you deserve any sort of a rematch at the age of 21. You might have jacked tri's, and deadlift more than most, but by gawd Mitch Mountain... I swear by what I and everything about wrestling stands for that I will do everything in my power to end your career, and end your life! This Sunday, August 26th, Summerslam....... HELL IN A CELL!

ILL_Mitch
05-30-2005, 11:29 PM
Let me ask you one question, Callrich... What makes you think I don't respect legends like Hacksaw Jim duggin, Hercules Hernandes and Bob Sapp? I respect them and every other legend more than anything.

Yes, it is true that I have slain a fair share of legends outside of the arena, but that is only because I respect them... I respect them so much that I want to witness firsthand their legendary status.

Now, since you called me out, I'm afraid you'll have to feel my wrath. Now I know what you're thinking: "Oh, but I'm not worthy to wrestle a Legend Killer like you!" And it's true, you're not. But I'll make this one exception.

Come August 26th, tell your family not to tune in... I don't want your kids to see the end of their 'paPA'!!!

Zearoth
05-30-2005, 11:34 PM
*GM comes out with funky entrance theme song*

ELMINATION CHAMBER!!!!!
*gasp*

*walks out*

ILL_Mitch
05-30-2005, 11:34 PM
lol

Canadian Crippler
05-30-2005, 11:35 PM
*Mitch Mountain slaps Mitch Callrich across the face*
*Callrich STO's Mountain in anger and starts to knock him in the face*
*Mountain slides out of the ring, but Callrich is on the persuit*
*Mountain slides back into the ring, and cuts off Callrich with stomps as he comes in*
*Mountain signals for the clotheslines from hell, and hits the rope.*
*Callrich ducks the clothesline, and starts firing up on Mountain with lefts and rights*
*Callrich hits the ropes and clotheslines Mountain out of the ring. Mountain starts bailing towards the stage... Callrich grabs the mic*

You think Summerslam 2009 is the last time my kids will see there papa?!?! Let me tell you something buster, next week on RAW I'm gonna end any chance of you being able to even have any kids of your own! That's right, next week it's gonna be Callrich vs. Mountain, one on one.... in a Nutsack on a Pole match!

Zearoth
05-30-2005, 11:38 PM
*GM walks out again*

Let's make this more interesting...

It's going to be a STEEL CAGE MATCH !!@~!<@~!@~>!@:"~!>@"~

Jr: Mah gawd what an accouncement the General Manger has made today! Next week on RAW it will be Mitch vs Mitch, one on one in a steeeeeeel cage match!

King: Ha ha well it doesn't get any better than this JR. Both have been building up this hate for eachother. I can't wait to see how this turns out!

ILL_Mitch
05-30-2005, 11:38 PM
Nutsack on a pole match... My specialty....

Do you have any idea how many times I've competed in noap matches?! COUNTLESS! NEXT WEEK... YOUR NUTS ARE MIIIINE!!!

*Grabs and shakes his nuts
*Throws the mic on the floor

Zearoth
05-30-2005, 11:40 PM
King: ooooo MM is looking really confident, but will he have to eat his own words!

JR: Well I'll tell you what, I think MM is all talk! Just look at him! He's nothing but a no good punk!!

King: WEll hahaha *king laugh* that's what you say but I think he's got a really good chacne against Callritch. He's got what it aesk tto win JR!

Zearoth
05-30-2005, 11:50 PM
JR: MHAD GAWD WHAT A MAIN EVENT WE HAVE FOR SUMMERSLAM!!!!!!!!!!!!!

King: Yeah and I have to say th-----

ILL_Mitch
05-30-2005, 11:53 PM
Maria: Fitch Fountain, what can we expect -

Mitch Mountain: It's Mitch Mountain, you stupid w-hore

Maria: Sorry, Mitch Pountain -

*MM throws her aside

MM: Dumb b-itch... Anyways, I'd like to use this tv time to explain my motives for my anger.

Callritch calls me out, saying I am disrespctful to the legends I love so dearly. He threatens my life. He says I have no nutsack. This truly unacceptable behaviour from a WWF Superstar. I am sick of this. Yes, I did threaten that his kids won't see their papa, that his carreer will be over after our match; but it was justified.

Now, listen closely everyone... CALLRICH... You are nothing but a wimp. A loser. You called me out, and so far you haven't even laid a finger on me. Pathetic. I can't wait to hang ur abnormally large nuts on that pole, and I can't wait for our hell in a cell so I can further damage your massive scrotum...

YOU ASSCLOWN!

dMz
05-31-2005, 10:19 PM
OH MAH GAWD HE JUST PULLED OUT THE #$@@$STEEL CHAIR#@*$#@(

D-DAY-T

King: AND LOOK WHO IT IS...CHRIS JERICHO...

Canadian Crippler
06-09-2005, 05:32 PM
So any updates bro?

JeffWillConquer
06-09-2005, 05:49 PM
*stunner*

ILL_Mitch
06-10-2005, 01:43 AM
lol, no updates, besides....

JR: CALLRITCH IS STRANGLING MITCH MOUNTAIN! MA GAWD!

Callrich: Dawg, you're going down, NEXT WEEK! NUTSACK ON A POLE MATCH!

Canadian Crippler
06-13-2005, 12:16 PM
Hey Mitch, you looked great last night when you took off your shirt in the middle of the movie theatre and starting striking poses.

ILL_Mitch
06-21-2005, 02:09 AM
yea I was hoping that some hot chicks might notice and take their shirts off and pose with me

Canadian Crippler
06-21-2005, 02:13 AM
Yes, with all the sweet mass you have packed on there is no doubt that this dream will occur.

ILL_Mitch
06-21-2005, 02:14 AM
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooo

Canadian Crippler
06-21-2005, 02:14 AM
Bad news scese.

ILL_Mitch
06-21-2005, 02:15 AM
*fearful - "W-what?"

Canadian Crippler
06-21-2005, 02:15 AM
Pffft... damnit!

ILL_Mitch
06-21-2005, 02:15 AM
*Horrified - "Oh my goodness! W-w-what happened!?"

Canadian Crippler
06-21-2005, 02:16 AM
I.... I lost it.........

ILL_Mitch
06-21-2005, 02:16 AM
*In denial - "What did you lose...?"

Canadian Crippler
06-21-2005, 02:17 AM
the computer!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

ILL_Mitch
06-21-2005, 02:17 AM
In unison with Canadian Crippler - "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!"

Canadian Crippler
06-21-2005, 02:19 AM
Bad news scese.....

ILL_Mitch
06-21-2005, 02:19 AM
What?

Canadian Crippler
06-21-2005, 02:19 AM
I lost it....

ILL_Mitch
06-21-2005, 02:19 AM
What did you lose?

Canadian Crippler
06-21-2005, 02:20 AM
the computer!

Canadian Crippler
06-21-2005, 02:20 AM
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

ILL_Mitch
06-21-2005, 02:20 AM
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

pinky8713
06-21-2005, 02:24 AM
EEEEEYYYYYYOOOOOOOOO

Canadian Crippler
06-21-2005, 02:26 AM
eeeeeeeeyyyyyyyyyyoooo

ILL_Mitch
06-21-2005, 02:28 AM
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyyyyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pinky8713
06-21-2005, 02:29 AM
EEK EEK EEK

Okay i'm goin to bed. lol

eeeee
yyyyyyyy
ooooooooooo

ILL_Mitch
06-21-2005, 04:09 PM
Excuse me, this thread is meant for body building purposes only. I would appreciate if you damn teenagers would be more mature when posting ok? This is not a joke.

Thanks

Canadian Crippler
06-21-2005, 04:10 PM
Mitch's sister is getting douched by an older boy.

ILL_Mitch
06-21-2005, 04:10 PM
u bitch!

Canadian Crippler
06-21-2005, 04:11 PM
Dude, why the hell are you letting him near her? Go kick his ass.

Canadian Crippler
06-21-2005, 11:35 PM
Some pics of Mitch from a couple nights ago

ILL_Mitch
07-23-2005, 09:33 PM
wow. I'm almost as big as he is.

Zearoth
07-24-2005, 02:19 AM
Bad news scese.....

Canadian Crippler
08-01-2005, 03:18 PM
Mitch, I know you got some new pics from your stupid wrestling thing at camp. Post em up!

Canadian Crippler
08-20-2005, 01:14 AM
Bad news scese, I found it, your picture! NEEEE!!!

Canadian Crippler
12-28-2005, 10:59 PM
Yo skeezball, any updates?

ILL_Mitch
01-02-2006, 03:00 PM
yea I'll post some pics soon playa