PDA

View Full Version : i'm back



Stefanogym
02-20-2005, 10:01 AM
...

Manveet
02-20-2005, 10:03 AM
lol, nice you see you again.

btw, clean up your kitchen!

JustinASU
02-20-2005, 10:06 AM
Jesus has returned!

Genacide
02-20-2005, 10:12 AM
Jesus has returned!
ROFL thats just what I was thinking !!!

the doc
02-20-2005, 10:13 AM
bring out the palm leaves!!

Stefanogym
02-20-2005, 10:57 AM
ahhahaha man! bring me some chick... :D :omg:

staggard
02-20-2005, 06:59 PM
its been awhile...

Beast
02-20-2005, 07:26 PM
It's the ripped Jeebus!

ianack4life
02-20-2005, 08:53 PM
Good upper body, get a squatin!

cphafner
02-20-2005, 09:07 PM
It's the ripped Jeebus!

I always thought Jeebus was a boxer man.

Looking shreeded man. Your legs look like they lag. Go find pants in the mess, get to the gym, and squat! Keep it up.

Guido
02-20-2005, 10:21 PM
Awesome. I use the same Whey Protein as Jesus!

lilmase1153
02-21-2005, 12:35 AM
lookin good man..

oh yeah your socks dont match your banana hammock :-)

Stefanogym
02-21-2005, 02:53 AM
IT S THE prospective...my legs are perfectly proportioned and i heavy hip belt squat...12 reps with 150 kgs...i have 2 hernias in the groin...very l ittle but i have :(
or my legs would have been bigger...
however i was pumped in the upper body...after the workout...

Stefanogym
02-21-2005, 02:55 AM
here is my legs...do they lack??

Stefanogym
02-21-2005, 02:59 AM
...

lilmase1153
02-21-2005, 03:01 AM
i think your legs are very well proportioned to your body in this pic..

but in that first pic it does'nt look to good cause 1 your not flexing them and like you said your upper body was pumped as your lower wasnt..

Stefanogym
02-21-2005, 04:25 AM
also in the other pics (except the one with the white shirt) my upper body is pumped...it was only the perspective and maybe the fact i was not contracting them...but also in the front picture i am not contracting them...ok i am well balanced:)
but not ripped in this pictures infact i am bulking right now

SilverSonic
02-21-2005, 05:06 AM
wow the first leg picture is great!!!

SW
02-21-2005, 06:31 AM
Lookin' cut bro! Also, there is a 99% chance you're a bachelor. ;)

Guido
02-21-2005, 08:32 AM
Holy sh**! Your legs are most definitely ripped, bro. No doubt about that. Do you; have any measurements? Those are very good lifting numbers for your height and weight.

Zearoth
02-21-2005, 02:03 PM
J4ck3d

ryuage
02-21-2005, 04:32 PM
you seemed bigger in your older pictures if i remember correctly

cphafner
02-21-2005, 06:44 PM
your legs do look much better in the updated pics, BF% is real impressive.

Stefanogym
02-22-2005, 01:58 AM
this is in top condition (3 kgs leaner)

muscle chic
02-22-2005, 07:05 AM
You look awesome!!! Great work on the legs!!

Stefanogym
02-22-2005, 07:13 AM
You look awesome!!! Great work on the legs!!
hey, thanks...are you a woman?

PowerManDL
02-22-2005, 07:15 AM
lol @ Jesus. You're such a player.

muscle chic
02-22-2005, 07:33 AM
lol, silly men!!

crazedwombat
02-22-2005, 07:47 AM
lol good build man

Stefanogym
02-22-2005, 07:48 AM
tell me more about you muscle chic , please :)

muscle chic
02-22-2005, 07:50 AM
You can ask Crazed, he seems to be quite fond of me!! lol

Stefanogym
02-22-2005, 08:01 AM
i prefer you to say this... ;)

PowerManDL
02-22-2005, 08:03 AM
Dude got more game than Playstation.

pbsteve09
02-22-2005, 08:33 AM
Dude got more game than Playstation.
:omg: i cant believe you said that, lol

muscle chic
02-22-2005, 09:05 AM
tell me more about you muscle chic , please :)

Ok, I'm 2 inches shorter than you and I weigh two pounds more than you. Are you satisfied? hehe

Mystic Eric
02-22-2005, 09:07 AM
Dude got more game than Playstation.

LMAO!!!!

Stefanogym
02-22-2005, 10:30 AM
Ok, I'm 2 inches shorter than you and I weigh two pounds more than you. Are you satisfied? hehe
yes,,,,now i weigh 155 pounds...i am in bulking...however i definitely need to gain some muscle before dating you? am i right?? :D

Stefanogym
02-22-2005, 10:31 AM
Dude got more game than Playstation.
what does it mean? :D

PowerManDL
02-22-2005, 11:24 AM
It means you're stone-cold hustle pimp.

muscle chic
02-22-2005, 12:03 PM
This thread is too funny!!

Guido
02-22-2005, 01:14 PM
Damn. This dude is Player Type-R Turbo Sti A-Spec.

Nito
02-22-2005, 01:43 PM
hahaha Guido

Stefanogym
02-22-2005, 02:55 PM
what does it meannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn????????????????????? :D

bigpoppapump979
02-22-2005, 03:16 PM
haha classic thread. you are shredded man. but you have less game than 64. keep it up

Rock
02-22-2005, 03:30 PM
Powerman that is the funniest I have ever read

Stefanogym
02-22-2005, 03:41 PM
my game is 69 :D

Stefanogym
02-22-2005, 03:42 PM
one more time :D

Canadian Crippler
02-22-2005, 05:20 PM
Lmao.

the doc
02-22-2005, 06:02 PM
LMAO! Jesus you need to hang out more... and clean up your apartment!

muscle chic
02-22-2005, 06:18 PM
LMAO! Jesus you need to hang out more... and clean up your apartment!







oh yeah!!!!!!!!!!!! Clean your kitchen!!!

Sp33DSteR
02-22-2005, 07:58 PM
Holy **** in that last pic you look awesome.

Stefanogym
02-23-2005, 06:24 AM
oh yeah!!!!!!!!!!!! Clean your kitchen!!!

only if you hang out with me, so i can show you what does it mean the saying "italians do it better"
:D

Stefanogym
02-23-2005, 06:26 AM
.....

muscle chic
02-23-2005, 07:18 AM
only if you hang out with me, so i can show you what does it mean the saying "italians do it better"
:D



Oohhh......You're a very naughty boy!! Now go clean your kitchen!!

crazedwombat
02-23-2005, 08:11 AM
as long as my hand print is on her ass, muscle chic is mine :D

Zearoth
02-23-2005, 02:29 PM
LoL...I can already see the signs of too much GT4 already.

Manveet
02-23-2005, 09:27 PM
only if you hang out with me, so i can show you what does it mean the saying "italians do it better"
:D

LOL

muscle chic
02-24-2005, 11:58 AM
LOL




Yup!! LOL!! funny guy huh.... ;)

Southern Beast
02-24-2005, 02:21 PM
my game is 69 :D

lmao

UnoDenero
02-24-2005, 04:08 PM
you have a small penis :whip:

Den Fisher
02-24-2005, 04:14 PM
you have a small penis :whip:

quite the opposite, I'm tired of seeing that thing pokin' out there in every pic. wear a towel in your next pics.

GMCtrk
02-24-2005, 09:08 PM
I could have sworn youve posted this same pictures before....maybe my memory sucks?

Gabrielle
02-25-2005, 12:20 AM
looking very athletic and proportionate

Southern Beast
02-25-2005, 02:44 AM
You're in great shape, very lean. Viva Italia!

Stefanogym
02-25-2005, 04:49 AM
thanks a lot bro :)

Stefanogym
02-25-2005, 04:52 AM
you have a small penis :whip:
ahahha you are so funny....
they don t think so ...

nucular muscle
02-25-2005, 12:44 PM
hey stefanogym looking cut what brand of muscle shake is that in the pic and how many servings a day do you take

peace

snowster900
02-25-2005, 01:12 PM
what is wrong with you nucluar ?

GoldsClarendon
02-25-2005, 01:14 PM
great bod man, lot of good pec work. Any back shots?

That Top Condition pic is very good.

U lookin to get large? Put on some lean muscle???

Stefanogym
02-25-2005, 02:29 PM
back...the best :D in me :D

Stefanogym
02-25-2005, 02:32 PM
great bod man, lot of good pec work. Any back shots?

That Top Condition pic is very good.

U lookin to get large? Put on some lean muscle???
i would like to be bigger, but i can t do any olympic lift .. and i cannot do neither the flexed legs deadilifts..so known "deadlift" because i have a small hernia and i i haven t still had the surgery
so it s very difficult for me to be bigger than this without using drugs

Stefanogym
02-25-2005, 02:33 PM
hey stefanogym looking cut what brand of muscle shake is that in the pic and how many servings a day do you take

peace
problend 55...good before bed

100% whey optimum.. good at breakfast

i take 13-20 gr each time, 2 times a day

TTT
02-25-2005, 08:31 PM
You look awesome. Especially your back.

fen2zla
02-25-2005, 09:03 PM
wear a towel in your next pics.

Yeah enough with the budgie smugglers :)

BTW keep up the good work. Looking good dude.
:thumbup:

GoldsClarendon
02-28-2005, 12:34 AM
great bod man