PDA

View Full Version : Natty Peanut Butter, no kidding?



Invain
09-10-2005, 09:44 PM
I finally went out and bought some Natural Peanut butter, Smuckers to be exact, (this was after I finally figured out what "natty" meant....)

I've got to say, I actually like the natural stuff a lot better than regular peanut butter. Man, I could eat natty pb like ice cream right outta the container.

Thanks everybody for talking about it so much.... if I hadn't seen the words "natty pb" about 400 times in this forum I woulda never thought to try it!

dissipate
09-10-2005, 10:23 PM
another convert!!

fixationdarknes
09-10-2005, 10:37 PM
I told you so! :D

Seriously though, you're absolutely right. It tastes so much better, and it is way better for you. Who would've thought that the two would go together.

Built
09-11-2005, 12:34 AM
Try it on a chunk of apple.

Oh - I've said too much ...

Haaji Dont Surf
09-11-2005, 01:45 AM
If it was legal, I would marry the stuff.

sCaRz*Of*PaiN
09-11-2005, 02:21 AM
Natty PB is my new friend. The regular, hydrogenated nightmare PB gave me the worst indigestion. I could eat Natty PB all day and not get sick. I threw out all the other crap when I realized how wonderful this stuff really is. I'm eating the Smucker's brand as well. :thumbup:

tigo
09-11-2005, 03:15 AM
yeehaw another to jump on with us

YungLifter
09-11-2005, 05:11 AM
Try it on a chunk of apple.

Oh - I've said too much ...

Yes ou have hes going togo threw 10 jars a day now. Dont tell him about the natty pb on english muffin with a little apple sauce..oops

Nosaj
09-11-2005, 08:02 AM
I think this thread deserves some natty PB eye candy, anyone got some good pictures? :)

Atomical
09-11-2005, 08:20 AM
I like Soy peanut butter better than regular natural peanut butter. Try it sometime.

spanky33
09-11-2005, 08:25 AM
After eating natural peanut butter for a few weeks, if you ever try normal PB again, it'll taste like plastic to you.

cphafner
09-11-2005, 09:06 AM
mmm...

http://www.smucker.com/images/fg/bigimage_fg_pb.jpg

Junin
09-11-2005, 09:41 AM
Do you ever add a sweetener like Splenda to your Natty pb? I don't find it nearly sweet enough straight from the bottle, so I've been thinking about it.

YungLifter
09-11-2005, 09:48 AM
Nope,

Invain
09-11-2005, 10:04 AM
Pb on apples is great, but it's better on bananas. Peel a banana, smear some pb on it, add a little honey, and eat up!

AzBboy
09-11-2005, 10:39 AM
Natty is delicious, specially the almond butter kind. I was reading at BB.com that natty pb is very overrated as a quality fat source. Thats why I go with almond. But dam, I pay almost 10 bucks for one stinkin jar!

fixationdarknes
09-11-2005, 10:42 AM
Why does everyone always go to bodybuilding.com? I'm telling you, that site is a pile of crap. Don't believe what they say over there. I used to believe that crap...stuff like how incline bench press works your "upper chest"...but anyway, yeah.

getfit
09-11-2005, 11:06 AM
Pb on apples is great, but it's better on bananas. Peel a banana, smear some pb on it, add a little honey, and eat up!
yep! i like that combo!

Nosaj
09-11-2005, 11:32 AM
Cphafner: Yeah buddy, bring home the goods! Mmmm, that looks so tasty... well, the PB side anyways! I'd marry natty PB if she'd let me, but she just uses me for my body, constantly making me eat her out... it's okay though, I like the abuse, it's give and take! :evillaugh

Asylum
09-11-2005, 12:23 PM
If it was legal, I would marry the stuff.

Thank you Pee Wee Herman.

spencerjrus
09-11-2005, 09:09 PM
I like peanut butter with strawberries in cereal.

sCaRz*Of*PaiN
09-11-2005, 11:19 PM
Another glamour shot:

http://tinypic.com/dnfuqc.jpg

Oh yeah:

http://tinypic.com/dnfuwo.jpg


Ok, I'm done.

lifter4life
09-12-2005, 11:37 AM
do you guys have the problem with your sandwiches or bagels of when you put too much on and it smears out the sides of the bread? That always happens to me but then i lick the plate clean =O. It might be my brand but mine is really salty, i think I'm going to stop by trader joe's today and get a new brand, along with some cottage cheeeezeeee

getfit
09-12-2005, 11:54 AM
do you guys have the problem with your sandwiches or bagels of when you put too much on and it smears out the sides of the bread? That always happens to me but then i lick the plate clean =O. It might be my brand but mine is really salty, i think I'm going to stop by trader joe's today and get a new brand, along with some cottage cheeeezeeee
is the one you buy natty pb?

Bruise Brubaker
09-12-2005, 12:20 PM
Hmmmmmmm delicious!

http://www.kraftcanada.com/assets/article_photos_iw/pro/pro_ar_peanut_butter_chocolate_EN.jpg

Oops, wrong forum!

Natty is the way to go!

TheGimp
09-12-2005, 01:20 PM
Why does everyone always go to bodybuilding.com? I'm telling you, that site is a pile of crap.

I'd say they're right on the money here, almond butter is a superior choice.

lifter4life
09-12-2005, 01:21 PM
yeah its natty but adams brand

Mannequin
09-12-2005, 01:30 PM
Ha my roommate always comments on how natty pb tastes too much like peanuts. Reminds me of when my brother said ketchup tasted too much like tomatoes.