PDA

View Full Version : pics of me woot



kique
05-30-2007, 05:59 PM
what bf % by looks?

http://a724.ac-images.myspacecdn.com/images01/22/l_a3c5c0fa8aebac6ebdafa9171a53e6c3.jpg
http://a464.ac-images.myspacecdn.com/images01/49/l_e2ef3d2a6e254367932efb7512058dff.jpg

HeavyBomber
05-30-2007, 08:54 PM
Wow, she looks awesome. I'm sorry what was your question?

SupRsmall
05-30-2007, 08:59 PM
11%?

philou123
05-30-2007, 09:36 PM
lol well a picture with your hand in front of your abs isn't perfect, but I'd say 11-12%. Pecs and traps looking huge, nice work

Mr. D
05-30-2007, 10:53 PM
I would say he is right at 10%. Very little fat on arms,chest. Traps are PROMINENT.

Yess, He doesnt have ripped abs, but not everyone can have those at 10%, Thats just where he might just store all his fat.


I would honestly suggest UD2.0 for you. buy the book on amazon for 27.99, free shipping.

Sensei
05-30-2007, 11:02 PM
I think you need to pull up your pants... and squat more.


Wow, she looks awesome. I'm sorry what was your question?LOL!

getfit
05-31-2007, 02:31 AM
Wow, she looks awesome. I'm sorry what was your question?

Lol! golden

kique
05-31-2007, 06:55 AM
lolll yea shes a lil cutie, yea i think im at around 11% i need to go buy some calipers >.< thx for the lil compliments, and yea i got most of my fat around my obliques :( and that ud2.0 diet i might give it a try in 3 weeks if my current plans fail
http://a846.ac-images.myspacecdn.com/images01/27/l_a35d4ebb6b3381f14a302a63bfd812dd.jpg

Cirino83
05-31-2007, 09:32 AM
Id say ~10 or 9%. Build looks nice and proportioned. Chest genetics are awesome. Nice full/round shape. And yea that girl is hot and looks like she likes to party. ;)

HeavyBomber
05-31-2007, 05:33 PM
Id say ~10 or 9%. Build looks nice and proportioned. Chest genetics are awesome. Nice full/round shape. And yea that girl is hot and looks like she likes to party. ;)

Good Lord, I thought you were talkin' about the chick. LOL

rhett2go
05-31-2007, 06:14 PM
Wow, she looks awesome. I'm sorry what was your question?

lmao, you took the words out of my mouth!!!!!!

Guido
05-31-2007, 09:32 PM
Looks like she's into that vodka a little bit more than you, though, man. Too bad. :D

Twan
05-31-2007, 10:15 PM
11-12% and it ain't gonna go down if you drank that coke!

kique
06-01-2007, 09:55 AM
Looks like she's into that vodka a little bit more than you, though, man. Too bad. :D

oh thats alright she has a bf i was just borrowing her last weekend lmfao >.<

Questor
06-01-2007, 02:31 PM
Good Lord, I thought you were talkin' about the chick. LOL

AHAHAHAHA perfect

McIrish
06-03-2007, 08:05 PM
Traps look massive, I'd go with 10-11% bf to echo the peanut gallery here.

Blood&Iron
06-03-2007, 08:08 PM
13-15%

Beast
06-03-2007, 09:08 PM
I'd say 12%


Wow, she looks awesome. I'm sorry what was your question?
That was ****ing awesome.

kique
06-12-2007, 07:18 AM
recent pic chek it out :P , planning to stay on the cut 2 more weeks


http://img341.imageshack.us/img341/7259/progressht3.jpg

strongarm
06-26-2007, 12:46 PM
haha

djreef
06-26-2007, 12:59 PM
11-12% and it ain't gonna go down if you drank that coke!

Yea, that's a big ass can of coke. Where'd you get that?

DJ

Guido
06-26-2007, 01:10 PM
Are you giving your wang the finger?

jamrock
06-26-2007, 01:22 PM
heh.. miamians, you can smell em even in pictures.. que bola con tu que?

Jordanbcool
06-26-2007, 03:17 PM
haha

This person's only had 3 posts. You know its bad when they use one of them to laugh at a picture!!

But yea. That was great.

I'd say 10% at your most recent photo.

markfromaurora
06-27-2007, 07:39 PM
you look like van wilder lol

kique
06-28-2007, 07:12 AM
:cry: i just injured my knee, boat accident 2 much alcohol, so my cut is done for now im at 197lbs but ill prob go up while it heals blah sadness

SirPhil
06-30-2007, 08:56 PM
nice body, how old are you? must be 6'2 or over at that weight...

kique
07-02-2007, 12:59 PM
thx, nah im about 5'11-6 but the good lookin cuts r gunna be on hold now bleh

FighterInSnatch
07-04-2007, 08:52 AM
Great build! Sorry to hear about the injury.

kique
07-09-2007, 07:08 PM
btw thx for the compliments guys, i decided im going to try and keep going with this cut without cardio, and just strict up the diet a notch or two. good luck to me lol ill post some pics when im done in about 2-3 weeks :bang:

FighterInSnatch
07-09-2007, 08:30 PM
btw thx for the compliments guys, i decided im going to try and keep going with this cut without cardio, and just strict up the diet a notch or two. good luck to me lol ill post some pics when im done in about 2-3 weeks :bang:

Diet!?!?! Sounds scary.

On a serious note I really need to buckle down in a few weeks.

unj
07-14-2007, 08:02 AM
looking nice and lean! that is whta i want to look like soon hopefully!

kique
08-17-2007, 07:21 PM
well since my knee injuy... this where im at now around 196ish lbs back at it light weight deadlfit n squat though :(http://img251.imageshack.us/img251/7489/progresskh1.jpg

smalls
08-17-2007, 07:47 PM
Around 12% IMO.

Abs looks fairly lean, but the rest of the body shows less defenition/seperation. Good overall look though, for what most people want.

235orbust
08-18-2007, 02:05 PM
lol you should send that picture to coca cola, I thought it was an advertisement or sumn for a second, but id say around 10-11 percent

samj
08-18-2007, 02:32 PM
is that beer in you hand?

kique
08-18-2007, 05:49 PM
lmao yea i dont follow strict diets man i drink alot on the weekends, college student life >.< got 1 more week of this cut ill post diff views next time to show everything, till then fellas! have a good one

motoko013
08-19-2007, 07:12 AM
off topic but, damn smalls, you got some huge ripped legs man

Fat2InShape
08-24-2007, 05:47 PM
Encouraging photos man. Keep up the hard work and I know you'll hit your goal and bf%!

Peace.