Search:

Type: Posts; User: CODmasterJYK; Keyword(s):

Page 1 of 9 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Oh I see. Well is there any way I can preorder? ...

    Oh I see. Well is there any way I can preorder? If not, when should I revisit the website to order?
  2. So I tried looking for Axcel on the products page...

    So I tried looking for Axcel on the products page of the atlarge nutrition website and have not been able to find it. Where exactly should I look to purchase the product?

    Thanks in advance.
  3. Replies
    1
    Views
    444

    When to take which product?

    Sup guys,

    So last week I ordered my first stack of Atlarge Nutrition including: Results, BCAA+, Nitrean, and ETS.

    So far, I have had amazing results and massive gains. Furthermore,...
  4. Poll: And you gotta be hella intelligent. Like, since...

    And you gotta be hella intelligent. Like, since bboy battles are usually crews vs crews, you gotta be able to work the floor so that the other crew can't slip into your set; in bboying there's also...
  5. Poll: Boo, there's no bboying (breaking) in this poll....

    Boo, there's no bboying (breaking) in this poll.

    Btw, for anyone who doesn't know what that is, bboying (breaking) is the real term for breakdancing... breakdancing is a term created by the media....
  6. I am eating at a caloric deficit. I am eating at...

    I am eating at a caloric deficit. I am eating at a good diet. I'm having about a gram of protein per lean body mass and about half as much fat. I'm not that nooby. lol.

    For HIIT, I was...
  7. Well, I'm a Breakdancer. I'm on a team at...

    Well, I'm a Breakdancer. I'm on a team at Northwestern University, so I can't give that up. That's a Cardio workout that I cannot give up because it's what I do.

    I wanna do HIIT to lose weight.
  8. Hey guys. I got a question. Is Baby Got Back...

    Hey guys. I got a question. Is Baby Got Back and the Wanna be big routines designed for people who (besides working out) sit around and do nothing all day?

    Because I have Breakdancing practice...
  9. Replies
    16
    Views
    1,059

    Well, I mean all the professional breakdancers...

    Well, I mean all the professional breakdancers that you see in breakdancing competitions are really really "cut" (as in they have a really low body fat percentage). Especially the Korean...
  10. Replies
    16
    Views
    1,059

    lol. Funny responses we got here, but I probably...

    lol. Funny responses we got here, but I probably should have specified more. Sorry, I was in a hurry, I have like 5 AP Tests, and it's driving me insane. So I will explain.



    Well, I wanna be...
  11. Replies
    16
    Views
    1,059

    anyone?

    anyone?
  12. Replies
    16
    Views
    1,059

    Do I look fatter than I should be?

    Do I look fatter than I should be?
    http://s4.photobucket.com/albums/y114/JYK_CODmaster_JYK/?action=view&current=Image003.jpg
  13. Okay. Can I decrease my leg muscle size...

    Okay. Can I decrease my leg muscle size simultaneously while doing HIIT?
  14. Hey guys, but would doing High Intensity Interval...

    Hey guys, but would doing High Intensity Interval Training (30 second jog, 30 second sprint, etc.) make my leg muscles stronger, because I don't want that right now.
  15. Okay thx. =) Sorry for my ignorance. I didn't...

    Okay thx. =) Sorry for my ignorance. I didn't think there would be another thread on this because I didn't think there would be people who think like I do. Thank you. =)
  16. This question might get a lot of rant, but here goes.

    Hey guys, it's been a while since I've been on here. Senior year has been pretty tough.
    I have a question that might startle you guys. But here goes.
    How do you lose muscle in your legs?
    I've...
  17. Aright, maybe cuz I'm a wrestler. But you look a...

    Aright, maybe cuz I'm a wrestler. But you look a little overweight... Maybe a cut. My coach would shoot me if I looked like that. But then again, that's a wrestling coach. lol. All these guys say...
  18. Replies
    4
    Views
    390

    No, I've been training with 12 reps. So I guess...

    No, I've been training with 12 reps. So I guess that explains it, just as I thought. Just making sure.
  19. Replies
    4
    Views
    390

    Season ended over 2.5 months afterwards. That's...

    Season ended over 2.5 months afterwards. That's when I recorded my new bench press results.
  20. Replies
    4
    Views
    390

    What's with these weird gains?

    Sup guys. It's been a while since I've posted this on the forum because of school and wrestling. I've been wandering about things, because I've made some really weird gains.

    See, on the 4th week...
Results 1 to 20 of 167
Page 1 of 9 1 2 3 4