Search:

Type: Posts; User: TheShadowPrince; Keyword(s):

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    16
    Views
    661

    lol.. if that actually does work for Gyno or...

    lol.. if that actually does work for Gyno or fatty tissue around the chest.... I want ^_^ :whip:
  2. Replies
    3
    Views
    478

    Well, might aswell mention it.. I ended up...

    Well, might aswell mention it.. I ended up gaining alot of weight when I was young, I stayed at about the same weight which was about 180, Then I ended up gaining more weight recently cuz I started...
  3. Replies
    2
    Views
    376

    Thanks! :bang:

    Thanks! :bang:
  4. Replies
    2
    Views
    376

    Quick Cutting/Dieting Questions!

    Hey everyone,

    Height: 6'3"
    Age: 17
    Current Weight: 245LBS
    Weight Last Year: 213LBS (Im guessing thats not muscle gains :P)
    Fat %: 14-15

    Alright, I have a few quick questions..
  5. Replies
    10
    Views
    620

    Actually, I wouldnt wanna stop weight-lifting.....

    Actually, I wouldnt wanna stop weight-lifting.. but I wish to stop bulking up cuz even though I am not gaining too much weight (fat-wise), I am getting bigger and people therefore think I am gaining...
  6. Replies
    10
    Views
    620

    Same here.. but then again, im still kinda new to...

    Same here.. but then again, im still kinda new to all of this :angel:

    Also, another quick question onto this..

    Im 6'3", 245lbs, about 14-15% body fat. I Weight-lift, I guess im pretty...
  7. Replies
    10
    Views
    620

    Thanks everyone! :strong:

    Thanks everyone!
    :strong:
  8. Replies
    10
    Views
    620

    Protein?

    I know this is probably a question with an easy answer, but I never really asked around and just kind of accepted the facts as they were.. Is there anything wrong with having too much protein in my...
  9. Replies
    7
    Views
    763

    They seem to be working for me.. my face looks...

    They seem to be working for me.. my face looks skinnier, but also I have been starting to cut lately and watch my diet.. their fun to do tho.
  10. Replies
    7
    Views
    763

    this might help... ...

    this might help...



    http://www.dermaxime.com/facial_exercises.htm
  11. Replies
    5
    Views
    373

    Facial Exercises

    I have been working on these facial exercises for a while, its in conjunction with my normal weight-training program at school and cardio program both in/out of school. Seems to be doing the trick if...
  12. Replies
    3
    Views
    478

    Post Surgery Scarring

    Hey everyone,
    3 years ago I got surgery done on my chest, a small incision on each side of my chest; this left my chest deformed and saggy. I am going in for another operation to fix the last...
  13. Replies
    7
    Views
    493

    Re:

    Thanks for the warm welcome and advice :).

    - Only problem with the 'taking it slow' for running is that I am part of a fitness course, which requires me to run my heart out every tuesday and...
  14. Replies
    7
    Views
    493

    thx for the input

    Thx for the site,
    About the running though, no I dont have athsma.. which is what has been bothering me I guess. If I run I often have major troubles breathing, get cramps, blurred vision, and...
  15. Replies
    7
    Views
    493

    Weight Problem

    Hey everyone,

    Right off the bat you all can consider me a n00b, but I am trying to learn. I have quite a few questions, but I will first state personal info, I am 17 (turning 18 in June), 6'3" at...
Results 1 to 15 of 16