The Five Biggest Contradictions in Fitness
Latest Article

The Five Biggest Contradictions in Fitness

Itís no secret that when people contradict themselves, it has the effect of making the flaws in their actions or statements seem glaringly obvious. But what about when WE ourselves get caught contradicting ourselves by someone else?

By: Nick Tumminello Added: January 6th, 2014
More Recent Articles
Contrast Training for Size
By: Lee Boyce
An Interview with Marianne Kane of Girls Gone Strong
By: Jordan Syatt
What Supplements Should I be Taking? By: Jay Wainwright
Bench Like a Girl By: Julia Ladewski
Some Thoughts on Building a Big Pull By: Christopher Mason

Facebook Join Facebook Group       Twitter Follow on Twitter       rss Subscribe via RSS

Search:

Type: Posts; User: HANSEL; Keyword(s):

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    38
    Views
    1,645

    u talkin bout this dude? I hope not cuz I leik...

    u talkin bout this dude? I hope not cuz I leik him

    http://www.waelchli.ch/saget,%20bob.jpg
  2. Replies
    20
    Views
    890

    [QUOTE=JustinASU]Hansel, I gotta say, I respect...

    [QUOTE=JustinASU]Hansel, I gotta say, I respect your taste in comedy...
    /QUOTE]

    Thanks bro:D add me to messenger so we can compare weiners

    Hey you go to Arizona State Uni? I went there, still...
  3. Replies
    33
    Views
    1,025

    Spin that dradle and sell your body to the night!

    Spin that dradle and sell your body to the night!
  4. Replies
    14
    Views
    633

    Im not sure if im flattered or insulted :hello:

    Im not sure if im flattered or insulted :hello:
  5. how low are you trying to keep your carbs?

    how low are you trying to keep your carbs?
  6. Thread: Protein?

    by HANSEL
    Replies
    10
    Views
    615

    nope, not unless you are pre-disposed for kidney...

    nope, not unless you are pre-disposed for kidney problems.

    If depends on how your body processes it, if your body retains too much nitrogen and your Blood Urea Nitrogen to Creatinine ratios...
  7. Replies
    73
    Views
    1,860

    True Blondes and Redheads are becoming a very...

    True Blondes and Redheads are becoming a very rare commodity.

    That being said I dont really care, I just like whoever looks good.
  8. Replies
    20
    Views
    890

    I have been seeing Lacross matches at the high...

    I have been seeing Lacross matches at the high school near me on saturdays, thought that was interesting.
  9. Replies
    14
    Views
    633

    im all over it Im setting aside my work for...

    im all over it

    Im setting aside my work for today and dedicating my time to this project
  10. Replies
    3
    Views
    1,937

    was that written bout me? heh

    was that written bout me? heh
  11. Replies
    8
    Views
    587

    Its refreshing to see other people still eat...

    Its refreshing to see other people still eat fruit.

    You cutting on a cycle?
  12. Replies
    9
    Views
    538

    Anything less then 5k IMO is going to be damn...

    Anything less then 5k IMO is going to be damn near maintenance if your doing a 5 day split, have a full time job, and are in fact a hard-gainer as you claim.

    We all process nutrients...
  13. Thread: Cerels

    by HANSEL
    Replies
    16
    Views
    909

    lol @ "Vector" cereal I like Uncle Sam Cereal,...

    lol @ "Vector" cereal

    I like Uncle Sam Cereal, FiberOne, or oatmeal. Frosted mini-wheats arent a bad choise either.
  14. Replies
    9
    Views
    538

    5k calories 40/30/30 40% Protien...

    5k calories

    40/30/30

    40% Protien accounting for 2k calories
    30% Carbos accouting for 1.5k calories
    30% Fats accounting for 1.5k calories

    500gr Protien
    375gr Carbos
  15. Replies
    3
    Views
    339

    god help you if they find out your not circumsized

    god help you if they find out your not circumsized
  16. Replies
    80
    Views
    1,904

    Vodka on the rocks for me... Usually Belvedere...

    Vodka on the rocks for me...

    Usually Belvedere or a smooth Estonian Vodka
  17. Tryska tell me you sense the Irony in this thread...

    Tryska tell me you sense the Irony in this thread seeing how its the first time ive posted since another similar thread that we will let go un-named lol.
  18. you dont need chompers to enjoy dueling banjos

    you dont need chompers to enjoy dueling banjos
  19. Replies
    26
    Views
    770

    every third day I cheat

    every third day I cheat
  20. Replies
    29
    Views
    1,102

    i give out cards saying I made a donation to a...

    i give out cards saying I made a donation to a charity in their name, but never actually do it.
Results 1 to 20 of 147
Page 1 of 8 1 2 3 4