Search:

Type: Posts; User: NickAus; Keyword(s):

Page 1 of 25 1 2 3 4

Search: Search took 0.22 seconds.

  1. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Missed posting one session. BW 222.

    Missed posting one session.

    BW 222.
  2. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Chins- 11,7,7 Hammers- 40s x 8 60s x 6 80s...

    Chins-
    11,7,7

    Hammers-
    40s x 8
    60s x 6
    80s x 4
    95s x 8

    Squats raw close-
  3. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Wide chins- 10, 8, 7 Ton of hammers, wrist...

    Wide chins-
    10, 8, 7

    Ton of hammers, wrist curls, reverse curls. TON!

    Good day.
  4. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    3= 340

    3= 340
  5. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Cheers guys awesome to hear from you!!!

    Cheers guys awesome to hear from you!!!
  6. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Great to be back!!! Just very busy. Thanks...

    Great to be back!!! Just very busy.

    Thanks Boys!!!!!
  7. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Todays work Raw squat- 45 x 10 135 x 10 225...

    Todays work

    Raw squat-
    45 x 10
    135 x 10
    225 x 10
    275 x 7 x 7 short rests

    Pull throughs-
    50 x 12
  8. Replies
    3,117
    Views
    173,657

    Pro Journal - Still strong as a Tank!!!

    Still strong as a Tank!!!
  9. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Hahaha thanks heaps guys!!!

    Hahaha thanks heaps guys!!!
  10. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Sorry guys! Super busy....things going pretty...

    Sorry guys! Super busy....things going pretty well.

    Said to myself do not post until your forearms are 15" up from 14".....here I am.
    Full inch bigger in the forearms (i have pics)
    It has got my...
  11. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    3-228

    3-228
  12. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Hey bro! I hurt my thumbs lol and had to back...

    Hey bro!

    I hurt my thumbs lol and had to back off pinch work but will start up again asap.

    My wrist strength is up and this is helping a fair few movements like curls etc.

    Forearms grown...
  13. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    3-224

    3-224
  14. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Thanks guys!! Nup further away, I have been...

    Thanks guys!!

    Nup further away, I have been hitting other types of grip strength.

    Will start working crushing grip more again though.

    All is going well, hip has continued improving snd that...
  15. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Thanks guys!!!

    Thanks guys!!!
  16. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Hey guys, sorry for the lack of posts work and...

    Hey guys, sorry for the lack of posts work and life very busy.

    I have been training hard just not posting up.

    BTW my forearms are not 15"......made a mistake somehow and they are 14".

    Been...
  17. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Push press behind the neck- 45 x 15 135 x 2...

    Push press behind the neck-
    45 x 15
    135 x 2
    185 x 2
    225 x 2
    245 x 2
    225 x 9
    135 x 12 super slow, no leg drive

    Squats raw med stance-
  18. Replies
    5,623
    Views
    296,040

    Yep widest part bro or close to it. Captains...

    Yep widest part bro or close to it.


    Captains of crush-
    #T x 2
    #1 x 2
    #1.5 x 2
    #2 x 2
    #2.5 x 2
    #3 x 1mm off.......just not quite there today
  19. Replies
    478
    Views
    37,315

    Some great PR's in here!!

    Some great PR's in here!!
  20. Replies
    1,692
    Views
    89,747

    Strong work!!

    Strong work!!
Results 1 to 20 of 500
Page 1 of 25 1 2 3 4