The Five Biggest Contradictions in Fitness
Latest Article

The Five Biggest Contradictions in Fitness

Itís no secret that when people contradict themselves, it has the effect of making the flaws in their actions or statements seem glaringly obvious. But what about when WE ourselves get caught contradicting ourselves by someone else?

By: Nick Tumminello Added: January 6th, 2014
More Recent Articles
Contrast Training for Size
By: Lee Boyce
An Interview with Marianne Kane of Girls Gone Strong
By: Jordan Syatt
What Supplements Should I be Taking? By: Jay Wainwright
Bench Like a Girl By: Julia Ladewski
Some Thoughts on Building a Big Pull By: Christopher Mason

Facebook Join Facebook Group       Twitter Follow on Twitter       rss Subscribe via RSS

Search:

Type: Posts; User: dblahnik; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    12
    Views
    728

    bump

    bump
  2. Replies
    12
    Views
    728

    yeah ill get the weights when i need them like...

    yeah ill get the weights when i need them like you said
    not like they are going to be expensive or anything
    i am more worried about a routine and food i switched
    the uprights around on my bench...
  3. Replies
    9
    Views
    723

    :moon:

    :moon:
  4. Replies
    12
    Views
    728

    i will get more weights when i need them. not...

    i will get more weights when i need them.
    not like it will be expensive anyways

    as for routine? Rippetoe the way to go or no?


    Detard thanks i never thought of turning the uprights around...
  5. Replies
    12
    Views
    728

    rippetoe's includes squats i see. Well since i...

    rippetoe's includes squats i see. Well since i have
    major chicken legs i could still do squats light w/
    out a problem i think until i gain more muscle .
    thanks for the reply
    but i need more!
  6. Replies
    12
    Views
    728

    Bulk/routine Pictures INCLUDED

    My home equipment [No Gym membership]

    total weight 255
    http://i47.photobucket.com/albums/f180/headsh0tt/GYM/255Weights.jpg

    Bench...
  7. Replies
    17
    Views
    1,473

    that basically makes me gag..

    that basically makes me gag..
  8. Replies
    41
    Views
    3,400

    anybody w/ Solid dedication young or old

    anybody w/ Solid dedication young or old
  9. Replies
    5
    Views
    891

    i worked in produce at a grocery store i know...

    i worked in produce at a grocery store i know what you mean haha
  10. Thread: Mini Risk.

    by dblahnik
    Replies
    13
    Views
    740

    congrats on you're pride and joy!

    congrats on you're pride and joy!
  11. Replies
    20
    Views
    2,458

    great bulk this is what i plan to do but i am...

    great bulk this is what i plan to do
    but i am 6"2 180 way to skinny
    i can only eat so much good food
    my family eats like crap i think i
    really need to incorporate shakes
  12. Replies
    26
    Views
    1,667

    oreos were brought into this why? haha

    oreos were brought into this why? haha
  13. Replies
    54
    Views
    2,797

    this game makes me wanna go lift hah what a...

    this game makes me wanna go lift hah
    what a waste of time!!!!!!!!!!!!
  14. Thread: Iron Man

    by dblahnik
    Replies
    51
    Views
    2,457

    fantastic movie i actually liked it more then...

    fantastic movie i actually liked it more then spider man
    spider man vs iron man stark would totally take him haha
  15. Replies
    5
    Views
    891

    so hungry right about now!

    so hungry right about now!
  16. Yep try both and see thats what i am doing as of...

    Yep try both and see thats what i am doing as of now..
  17. Replies
    2
    Views
    509

    new to lifting

    am i skinny skinny or skinny with muscle ?

    New to the fourms'
    Age-18
    Weight 180-185
    Height 6-2
    I wanna bulk 205 sounds good?

    currently doing Max OT workout
  18. Replies
    6
    Views
    422

    bump

    bump
  19. Replies
    6
    Views
    422

    Is this really good for bulking or am i lacking...

    Is this really good for bulking or am i lacking im doing the best i can do on low income and living with parents thanks i know ONE THING i really need is a workout buddy it just really sucks being...
  20. Replies
    6
    Views
    422

    changing meals would be a good idea but since i...

    changing meals would be a good idea but since i just started i dont care but yea that 2000 calories is just in the shake it doesnt add up with everything i eat throughout the day
Results 1 to 20 of 23
Page 1 of 2 1 2