Search:

Type: Posts; User: aaron15; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Thread: weeks of wbb1

    by aaron15
    Replies
    3
    Views
    304

    weeks of wbb1

    i just started wbb1 routine im on my second week. the workout seems kinda short so i usally add some upper body and arm and shoulder exercises to the end of each one but i overall i like it. but how...
  2. Thread: preacher curls

    by aaron15
    Replies
    35
    Views
    1,517

    preacher curls

    ive heard they do your shoulders, but i also hear they workout biceps. what do they workout?
  3. Replies
    2
    Views
    294

    im doing wbb1 i just finished my first week. the...

    im doing wbb1 i just finished my first week. the sets do seem low to me also. so ive been adding more sets and its fine. u might oughta do that
  4. Thread: squats

    by aaron15
    Replies
    7
    Views
    398

    yeah i went to the gym today and tooked yalls...

    yeah i went to the gym today and tooked yalls advice. i used the squat rack and wow squating is fun. ive never really done it before so i started out with really light weights so i can get used to...
  5. Thread: squats

    by aaron15
    Replies
    7
    Views
    398

    well im using the schools gym and im planning out...

    well im using the schools gym and im planning out on working out with 140 or so. ive never really squated before so i dont know what to start with. but we have barbells and dumbells. we have dumbells...
  6. Thread: squats

    by aaron15
    Replies
    7
    Views
    398

    squats

    will it make much of a difference if i do dumbell squats instead of barbell squats?
  7. Replies
    14
    Views
    1,565

    300lb olympic weight set.

    ive been looking for a olympic weight set to buy and there usally around $250 and ive been thinking thats to much so i kept looking around and i checked the acedemy website and found one for $118...
  8. Replies
    29
    Views
    1,022

    they dont have any at my wallyworld. so idk. il...

    they dont have any at my wallyworld. so idk. il have to order it
  9. Replies
    19
    Views
    581

    yeah i wouldnt ask that hear. everyone here...

    yeah i wouldnt ask that hear. everyone here discriminates against people who want a beach body for some stupid reason. but ughh try the wbb1 routine and take out the leg day and just do upper body...
  10. Replies
    6
    Views
    335

    can anyone direct me to the straight legged...

    can anyone direct me to the straight legged deadlifts also?
  11. Thread: barbell rows

    by aaron15
    Replies
    2
    Views
    449

    barbell rows

    i started the wbb routine today and wow i like it. i only have 70 pounds of weight at home so some of the exercises im just altering it and doing a set of like 15
    today was my first day to do...
  12. Thread: wbb1

    by aaron15
    Replies
    3
    Views
    361

    wbb1

    im about to start the wbb1 but i only have 25 mins of access to heavy weights a day. the ones at my house arent very big. im about to buy a olympic weight bench with a squat station but i wont have...
  13. Replies
    20
    Views
    780

    i said i wanted a routine for mainly not all...

    i said i wanted a routine for mainly not all chest and arms. i want there to be the other parts of my body included i just want a routine that focuses on my arms and chest.
  14. Replies
    6
    Views
    335

    exercises i need help with

    well im about to satart the wbb routine 1 and theres a few exercises on it hat i dont know can anyone tell me how to do thiese?

    Barbell Rows
    Seated Dumbbell Press
    French Press
    Hammer Curls
    ...
  15. Replies
    20
    Views
    780

    well im not planning on becoming a body builder....

    well im not planning on becoming a body builder. i do squats and leg exercises i do back exercises. i got all that nailed down pretty good. i just dont know any good exercises besides benchs and...
  16. Replies
    20
    Views
    780

    routine mainly for biceps and chest

    i need a routine thats mainly for increasing biceps and my pecks for benching and curls. anyone know of any?
  17. Replies
    29
    Views
    1,022

    Yeah the shinyness is why i like it. It has that...

    Yeah the shinyness is why i like it. It has that strong man feel to it. jk. but thanx for the advice guys im probally gonna order this bench soon
  18. Replies
    6
    Views
    292

    i wouldnt be able to do the monday tuesday wed...

    i wouldnt be able to do the monday tuesday wed off thurs friday. i use the schools gym before school and we have tutorials that i have to make. i think ill stick to the monday wednesday and friday....
  19. Replies
    6
    Views
    292

    what are those books? im a noob

    what are those books? im a noob
  20. Replies
    6
    Views
    292

    well i havnt properly put one togethor yet. im...

    well i havnt properly put one togethor yet. im trying to get that ready to do. im thinking 5 to 6 days a week? i guess ill go figure out my maxes soon. maybe tomorrow. im pretty sure my max bench is...
Results 1 to 20 of 39
Page 1 of 2 1 2