Search:

Type: Posts; User: Ebu; Keyword(s):

Page 1 of 24 1 2 3 4

Search: Search took 0.17 seconds.

  1. Replies
    14
    Views
    4,972

    Some good ol' chuck taylors.

    Some good ol' chuck taylors.
  2. Replies
    52
    Views
    3,040

    In order to stop all this woo-ha, maybe...

    In order to stop all this woo-ha, maybe federations should have shirted AND raw lifts, then maybe an average taken? Or just have both represented. The_Brick, sure, your lifts are raw and whatnot, but...
  3. Replies
    29
    Views
    2,049

    Bodybuilding is for girly men...

    Bodybuilding is for girly men...
  4. Replies
    7
    Views
    6,818

    Don't forget the curl jockeys that use the F'ing...

    Don't forget the curl jockeys that use the F'ing racks for curling! GOD! I hate that.
  5. Thread: make a comment....

    by Ebu
    Replies
    15
    Views
    657

    losing fat comes with losing muscle, etc, too....

    losing fat comes with losing muscle, etc, too. Sucks, but thats usually the way it is. You weigh 165, and you wanna cut?
  6. Thread: Running.

    by Ebu
    Replies
    6
    Views
    468

    hmm, never really thought about it. I weigh about...

    hmm, never really thought about it. I weigh about 205, not small, but im really fast short distance, but my long distance is improving. The only variation i can think of in my running is springing...
  7. Replies
    32
    Views
    1,366

    but yeah, the people may "weigh" less, because...

    but yeah, the people may "weigh" less, because they prolly also degraded muscle tissue, which weighs more, its more about look than the weight itself.
  8. Thread: Squatting big!

    by Ebu
    Replies
    22
    Views
    1,158

    um, do more squats....

    um, do more squats....
  9. Replies
    32
    Views
    1,452

    stretch, and throw some tunes in your ears.

    stretch, and throw some tunes in your ears.
  10. Thread: Tough Question??

    by Ebu
    Replies
    44
    Views
    1,838

    hmm, the only reason i would think you burn more...

    hmm, the only reason i would think you burn more running is because of heart rate. Good question for thought. So maki, what is it!?!?
  11. Replies
    25
    Views
    1,176

    Yeah dude, do you work out in an elementary...

    Yeah dude, do you work out in an elementary school? I use heavier than that all the time.
  12. Replies
    10
    Views
    547

    squat till you puke. I do like 10-15 sets, haha....

    squat till you puke. I do like 10-15 sets, haha. I love em.
  13. Replies
    21
    Views
    1,476

    I prefer dumbells too, but I still wanna get the...

    I prefer dumbells too, but I still wanna get the good ol' bench up though.
  14. Replies
    9
    Views
    650

    Im with most these guys on splitting it up, but...

    Im with most these guys on splitting it up, but according to West Side, they are done on the same day. Guess it depends on your goals.
  15. Thread: Music

    by Ebu
    Replies
    8
    Views
    462

    METALLICA all the way, you can't beat battery......

    METALLICA all the way, you can't beat battery...
    I like Linkin Park too
  16. Replies
    5
    Views
    419

    Whey protein and skim milk. Beef jerkey has a TON...

    Whey protein and skim milk. Beef jerkey has a TON of sodium in it.
  17. Thread: check this plz

    by Ebu
    Replies
    4
    Views
    434

    I think your ratios are pretty good, maybe...

    I think your ratios are pretty good, maybe bringing the fats down a little, other than that, depending on what food yoru exactly eating, it looks good.
  18. Replies
    28
    Views
    1,387

    I've never puked from working out, I must not be...

    I've never puked from working out, I must not be working out hard enough...
  19. Replies
    26
    Views
    7,358

    haha, i brought back a thread over two years old,...

    haha, i brought back a thread over two years old, haha.
  20. Replies
    7
    Views
    906

    yep, fatigues stablilizers i think. and from...

    yep, fatigues stablilizers i think. and from doing other parts of workout first perhaps.
Results 1 to 20 of 470
Page 1 of 24 1 2 3 4