Search:

Type: Posts; User: Hung Lo; Keyword(s):

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    24
    Views
    780

    whenever one of my frineds says something like,...

    whenever one of my frineds says something like, "man your getting big" I just smile and jokingly say "pfft you mean fat"
  2. Replies
    7
    Views
    430

    the first guy looks like vin desil (however yo u...

    the first guy looks like vin desil (however yo u spell his name)guy from fast and the furious
  3. Replies
    12
    Views
    1,168

    I gotta start getting off my lazy ass and start...

    I gotta start getting off my lazy ass and start logging what I eat everyday. I used to be good about that stuff but lately...especially since school started...well you get the idea.

    Great workout...
  4. Replies
    33
    Views
    1,025

    genetics

    genetics
  5. Replies
    23
    Views
    1,941

    Close grip bench, over my face hits my tri's REAL...

    Close grip bench, over my face hits my tri's REAL hard
  6. Replies
    78
    Views
    2,901

    damn dude I don't know why you always think you...

    damn dude I don't know why you always think you are fat! You look really great! Keep it up!
  7. Replies
    12
    Views
    1,168

    Holy crap I was tired today. I dunno what was up...

    Holy crap I was tired today. I dunno what was up with that. Made todays workout a lot more intense though. I was so exhausted I wanted to get in and out as fast as possible, so my rest times were...
  8. Thread: Stretchmarks

    by Hung Lo
    Replies
    11
    Views
    658

    Yea my brother had stretch marks all up and down...

    Yea my brother had stretch marks all up and down the sides of his back. But now that he's lost a bunch of weight they have faded almost completly.

    Mine on the other hand are getting...
  9. Replies
    12
    Views
    1,168

    Man this last week was rough! Had my last two...

    Man this last week was rough! Had my last two midterms on thursday and friday, hence why I haven't been able to update this thing for a while. But on the bright side I fookin aced my chem exam and I...
  10. Istretch between sets. I heard stretching post...

    Istretch between sets. I heard stretching post workout is better but after I leave the gym I am too damn tired and lazy
  11. Replies
    12
    Views
    603

    mine came out right:p

    mine came out right:p
  12. Thread: Modified HST

    by Hung Lo
    Replies
    18
    Views
    629

    Yea my rotator cuff problem during flat bench is...

    Yea my rotator cuff problem during flat bench is a lot better after doing the 2 weeks of 15s.
  13. Thread: Protein Bars

    by Hung Lo
    Replies
    22
    Views
    576

    The only good tasting protein bar that I have...

    The only good tasting protein bar that I have found is the "Cookies and Cream" flavor by I think EAS. I could actually eat these all day.
  14. Thread: Modified HST

    by Hung Lo
    Replies
    18
    Views
    629

    I know how you feel. After my first week of HST I...

    I know how you feel. After my first week of HST I didn't feel like I accomplished much. However, when I did my maxes on the second week I could tell my strength had gone up and that the 2 weeks were...
  15. Replies
    4
    Views
    319

    here's a few.. ...

    here's a few..

    http://www.exrx.net/Lists/Directory.html

    http://www.theministryoffitness.com/exercises.htm

    http://www.megsinet.net/~frank416/
  16. Replies
    12
    Views
    1,168

    3-11-02 mon 1st10repweek Squats 80TP...

    3-11-02 mon
    1st10repweek
    Squats 80TP
    Military 20
    Pulldown 70
    DB Bench 25
    T-Bar 25
    Flat Flies 10
    Leg Curl 30
    Bicep Curls10
  17. Replies
    45
    Views
    1,432

    lol at the bushwhackers! They were some funny...

    lol at the bushwhackers! They were some funny mofos

    Hacksaw Jim dugan was pretty funny too. With that big ass 2by4.

    Can't forget the honky tonk man
  18. Replies
    30
    Views
    1,430

    I think it's pobably more because of what he did...

    I think it's pobably more because of what he did in the bathroom, not in the mirror:p
  19. Thread: Adult Audio

    by Hung Lo
    Replies
    5
    Views
    319

    well you don't exactly look japanese:p I'd...

    well you don't exactly look japanese:p

    I'd like to go to Japan sometime too. Mainly for the Tokyo Auto Salon
  20. Replies
    12
    Views
    1,168

    Also I saw something at the gym I thought was...

    Also I saw something at the gym I thought was funny. This guy is loading up the leg press. He fills all three bars of the peg press to the tip with 45lb plates. So he has this leg press maxed out on...
Results 1 to 20 of 96
Page 1 of 5 1 2 3 4